Evas Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har fått en henvisning fra min lege til øyelokksoperasjon. Er det noen her som kjenner til en dyktig øyelege i Oslo eller nær Oslo, som kan utføre dette? Har hørt godt om Dr. Kaur på Stortingsklinikken, men her er 1 års ventetid. Har du gode erfaringer, post gjerne her!
Gjest Synnøve Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har fått en henvisning fra min lege til øyelokksoperasjon. Er det noen her som kjenner til en dyktig øyelege i Oslo eller nær Oslo, som kan utføre dette? Har hørt godt om Dr. Kaur på Stortingsklinikken, men her er 1 års ventetid. Har du gode erfaringer, post gjerne her! Hun virker jo helt konge! Er litt i samme situasjon som deg (men bor i Fredrikstad). Vurderer sterkt å stå i helsekøen og bare ta tiden til hjelp. Jg har jo levd med disse øyelokkene hele livet selv om de har blitt mer og mer plagsomme med alderen. Ønsker jo ikke å ta noen snarveier med kroppen og hvertfall ikke øynene. Har lest diverse på nettet og også i Hjemmet der de hadde repotasje fra en operasjon på Stortingsklinikken og Dr. Kaur. Har ikke funnet noen alternativer her i Østfold og etter å ha lest denne artikkelen av ei som burde vite hva hun prater om er jeg ikke lenger i tvil - Dr. Kaur here I come (litt artig at jeg fant denne artikkelen i bladet Foreldre og Barn i dag der de faktisk har intervjuet Dr. Kaur om barns syn også)
Evas Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Takk for svar, Synnøve. Når jeg har bestemt meg for noe, skulle det helt ha vært igår! Vel, i mellomtiden har jeg hørt mye bra om Oslo øyelegesenter. Der er de utrolig hyggelige og jeg har allerede fått time til operasjon først i mai. Forundersøkelse fikk jeg 2 dage etter henvendelse. Ham der opererer gjør ikke annet enn dét, og har gjort det i mange år, så jeg er helt trygg. Lykke til meg deg og din operasjon. PS: Ja, har også lest Sol's innlegg om dr. Kaur, kunne forestille meg at det kan være en av årsakene til den lange ventetid Men vi må jo ikke glemme at det også finnes mange andre flinke :D Endret 21. mars 2012 av Evas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå