Gå til innhold

HVordan suge bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

raskt fortalt: jeg har en kjæreste, er kjeeempe glad i han, vi har god sex og sånt, men det å suge er et slags tabu for meg, og jeg får kjempe dårlig samvittighet for kjæresten min. Han har ikke klagd eller noe, men han tenker vell på det inniblandt.

GRUNNEN til at dette er et tabu er fordi jeg tidligere gjorde dette på en gutt ( jeg var helt nybegynner) og var ikke noe særlig flink heller.... og han gjorde det ikke enklere for meg. Jeg gruet meg hver gang, men visste jeg måtte gjennom det. Jeg brakk meg hele tiden, han skjøv hodet mitt ned og ned, og tårene rant som bare det. Jeg følte en gang jeg ble totalt voldtatt, måtte løpe inn på badet, og tørke vekk tårene.

Itilegg sa han en gang at jeg ikke var særlig flink, men han gav derimot ingen pekepinne på hva jeg skulle gjøre for at det ble bedre. Jeg ble som sagt enda mer lei meg, og har helt siden har jeg aldri likt tanken på det engang. Saamtidig som kjæresten min nå er mye snillere, og vil sikkert forstå hvis jeg snakker med han ( som sikkert er forslaget 90 prosent av dere vil gi meg angående saken..)

MEN , problemet er at jeg ikke kan si dette er et tabu for meg, fordi da må jeg forklare dette med den tidligere fyren jeg har holdt på med.det blir baare verre, fordi, de er gode venner. OG JA, de er fortsatt venner, og kjæresten min vet vi har holdt på før.... long story, dont judge, men sånn er saken, så jeg sitter fint i det. Han vil jo ikke at jeg skal nevne meg og en kompis av han , og hvor dårlig jeg søg han.

så, Hva gjør jeg? jeg vil ikke blitt sett tilbake på som "den dårlige kjæresten" som aldri ville suge, men samtidig vil jeg ikke gjøre noe jeg ikke føler meg komfortabel med...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare prøve, og spør hva han synes er godt? Ta det hele i ditt eget tempo, og ikke stress med det, så går det fint! :)

Skrevet

Viktig er å fokusere på ham ogdet han liker. Menn liker litt forskjellige ting, så du må prøve litt fram og se hva han liker best.

Men det viktigste er å vise at du virkelig liker å gjøre det, utover det er det ikke så mye man ksn gjøre feil :)

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare prøve, og spør hva han synes er godt? Ta det hele i ditt eget tempo, og ikke stress med det, så går det fint! :)

Jo, jeg skal prøve.. men er så redd for å gjøre han skuffet, siden jeg er så flink til andre ting med sex, er jeg redd dette blir en skikkelig nedtur. men øvelse gjør mester right!

AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg skal prøve.. men er så redd for å gjøre han skuffet, siden jeg er så flink til andre ting med sex, er jeg redd dette blir en skikkelig nedtur. men øvelse gjør mester right!

Problemet ditt er at du ser på sex som noe man enten er flink eller dårlig til. 'Flink til andre ting?' høres bare rart ut, men gratulerer til deg.

Det er ikke så sort/hvitt. Det handler mer om kjemi, det er ikke bare ren teknikk. Hvis man bare ville hatt teknikk hadde nok flere gått til profesjonelle utøvere, for å si det sånn.

• Liker 3
Skrevet

Du trenger da vel ikke si noe annet enn at du har hatt en veldig dårlig oppelvelse med det og er veldig redd for å bli presset eller for å gjøre det "galt" og be ham om hjelp.

Så lenge du stilelr med en velvillig holdning og uttrykker et ønske om å gjøre det for ham, så kan jeg ikke tenke meg han er negativ.

Og du må ikke fortelle alle mulige detaler som gjør at du er skeptisk og redd - det klarer seg å si at tidligere opplevelse var dårlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For en grusom opplevelse! For en drittfyr.

Uansett da, si at du føler deg litt usikker på det men har veldig lyst å prøve og lære deg hva han liker, men at han må være forsiktig og IKKE presse pikken ned i halsen på deg, det er det verste!! Altså, dette kan du jo si på forhånd da, ikke mens dere har sex.

Lykke til!

Skrevet

Du er faktisk ikke en dårlig kjæreste fordi du unnlater å gjøre noe du hater.

PS: Dette gjelder IKKE oppvask.

• Liker 5
Skrevet

Prøv å google "fellatio how to". :):herremann:

Skrevet

Gjør det du føler er komfortabelt for deg og lytt til hva han liker. :klemmer:

Skrevet

Hei!

Her er noen konkrete tips om hvordan du gir en bra BJ, siden det er det du spør etter. Tipsene er selvfølgelig basert på egen erfaring. I tilfeldig rekkefølge:

1. Vis (eller lat som hvis du må det) at du liker å suge ham.

2. Deepthroating er aldri feil. Jeg har aldri sugd noen, men har hørt at riktig vinkel er viktig for å unngå brekninger.

3. Ikke glem pungen! Det er fantastisk å bli (forsiktig) massert på pungen samtidig. Gjerne prøv å bruke fingre på "skrumpen" og lengre bak også, du merker fort om dette er noe han liker - og det er det sannsynligvis.

4. Bruk nok spytt.

5. På forsiden av hodet, ca der strengen er festet er kuken veldig følsom (i alle fall min). Gi det området litt ekstra oppmerksomhet med tungen.

6. Ikke vær for hardfør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Her er noen konkrete tips om hvordan du gir en bra BJ, siden det er det du spør etter. Tipsene er selvfølgelig basert på egen erfaring. I tilfeldig rekkefølge:

1. Vis (eller lat som hvis du må det) at du liker å suge ham.

2. Deepthroating er aldri feil. Jeg har aldri sugd noen, men har hørt at riktig vinkel er viktig for å unngå brekninger.

3. Ikke glem pungen! Det er fantastisk å bli (forsiktig) massert på pungen samtidig. Gjerne prøv å bruke fingre på "skrumpen" og lengre bak også, du merker fort om dette er noe han liker - og det er det sannsynligvis.

4. Bruk nok spytt.

5. På forsiden av hodet, ca der strengen er festet er kuken veldig følsom (i alle fall min). Gi det området litt ekstra oppmerksomhet med tungen.

6. Ikke vær for hardfør.

Dette er individuelt. Kjæresten min kan ikke fordra å bli massert eller slikket på pungen. Det nytter rett og slett ikke å finne en slik fasit. Du må spørre kjæresten din hva han liker, TS. :)

AnonymBruker
Skrevet

hei TS nå skal du høre det er typen ditt sitt ansvar å fortelle deg hva han liker og hva han vil du skal gjøre og på den måten at du føler deg trygg til å igjennomføre det :D

jeg hadde selv en veldig dårlig erfaring med suging og var veldig utrygg.

og det er deiligt å høre "det var godt" "jeg likte når ud gjorde..." "kan du prøve..." det handler om komunikasjon folkens :D

du er ikke tankeleser og han vet selv best hva han vil ;)

men husk å ikke gi han ALT han vil heller da, du må jo teese han litt også :D

men husk det er IKKE noe press på deg der nede dette gjør du frivilligt og du kan slutte når det måtte ønske =)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...