AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har en føflekk jeg gjerne vil fjerne. Jeg tror ikke det er noe fare for at den er farlig, men jeg vil ta den bort fordi den er så stygg. Hvordan gjennomføres en fjerning av føflekk? Lokalbedøvelse/narkose? Hvor stort område rundt føflekken "bruker" de? Den er i trusekanten, holder det da at de bretter ned trusa eller må jeg være truseløs under fjerninga? Betaler jeg mer enn egenandel for å få dette fjernet, når det er av kosmetiske grunner jeg tar den bort?
Gjest gjest Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Noe narkose tregs ikke, du får kun lokalbedøvelse og det er egentlig fort gjort. Og du trenger heller ikke å ta av trusen men bare brette ned eller til side. Om du blir henvist fra fastlegen må du betale en egenandel. Får du det gjort andre plasser er jeg litt usikker. Men bare så det er sagt så fjerner fastleger føflekker også. Men kan hende han/hun vil henvise deg til en hudpoliklinikk alikevell. Og de tar ikke mer enn selve flekken ca. med noen få sting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå