Gå til innhold

Friends Sesong 10 på TV2


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet når TV2 begynner med den siste sesongen? Jeg håper ikke at de akter å vente helt til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan sende en mail til TV2 og spørre? Forøvrig har jeg allerede sett serie 10 (lastet den ned) og dere har noe å se fram til. Synd det er slutt etter dette. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

etter det jeg har hørt så begynner sesong nr 10 til høsten....Lenge å vente spør du meg .... :evil: Har og lastet ned noen episoder..Synes de var bra! :hoho:

Forresten så skal det lages en reunion-episode som varer 1t 30min. Dette fikk de ufattelig mye penger hver for!! :o

Jeg har kjøpt dvd`er på play.com. (Har faktisk alle episoder som er sendt på tv! ) Sesong 10 er i slag fra midten av februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dvd`er på play.com. (Har faktisk alle episoder som er sendt på tv! ) Sesong 10 er i slag fra midten av februar...

Vi har også alle som har gått på TV (i tillegg til de nye), men vi har lastet dem ned gratis da, men det er i allefall kjempemoro å bare benke seg ned foran TV'en med noe godt å knaske på og bare le seg gjennom en serie eller to. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forresten så skal det lages en reunion-episode som varer 1t 30min. Dette fikk de ufattelig mye penger hver for!!  :o  

Det er visst bare et rykte som har blitt benektet av produsentene allerede!

Men Joey får jo sin egen serie, så vi får håpe tv2 kjøper inn den også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Joey får jo sin egen serie, så vi får håpe tv2 kjøper inn den også  :D

Huff, jeg skjønner ikke hvorfor akkurat Joey skulle få en ny serie, han er jo den dummeste av alle og i allefall den jeg er minst interessert i å se videre. Chandler eller Ross hadde vært mye bedre. Men det kan jo være at ingen av de andre ville fortsette med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Huff, jeg skjønner ikke hvorfor akkurat Joey skulle få en ny serie, han er jo den dummeste av alle og i allefall den jeg er minst interessert i å se videre. .

synes Joey er drit -kul jeg da! :P

ikke den som er mest morsom men det blir sikkert en artig serie uansett! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så sans for spin-off serier, men jeg tror nok at Matt LeBlanc kan gjøre en god jobb....

Gleder meg til sesong ti, har ikke smugkikket :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag 16 Januar (amerikansk tid) blir den siste episoden av Friends spilt inn hos Warner Brothers i Burbank, California.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har hørt (hørte det fra noen andre på chat) :

De (tv2) er ikke helt sikre på når siste sesong blir satt opp.

Til våren, eller i februar/mars en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det jo ikke Joey og Rachel i hvert fall - selv om de klinte i siste episode - endelig! Siden han får egen serie og ikke hun er med, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Da blir det jo ikke Joey og Rachel i hvert fall - selv om de klinte i siste episode - endelig! Siden han får egen serie og ikke hun er med, mener jeg.

Kanskje de giftet seg og flyttet til en annen by. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailet TV2 og spurte når Friends starter igjen:

"Venner for livet- forløpig har vi ikke satt opp nye episoder, men sannsynligvis starter de

i løpet av våren."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de giftet seg og flyttet til en annen by. :blunke:

Altså, Joey flytter fra New York, for å sannsynliggjøre at de andre "vennene" ikke er med. Og Jennifer Aniston skal nå har fri til bla å få barn. Dermed er ikke hun med i den nye serien. Og da kan det jo ikke bli de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste episode ender nok med at Joey flytter til LA hvor spin-off serien skal ha sin base. Rachel overtar leiligheten (den som Chandler og Joey opprinnelig bodde i) men hva som skjer med Ross aner jeg ikke.

Monica og Chandler får adoptivbabyen sin fra Ohio og Phoebe gifter seg med Mike og kanskje det slutter med at Phoebe forteller at hun er gravid.

(Ser mye Friends) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Altså, Joey flytter fra New York, for å sannsynliggjøre at de andre "vennene" ikke er med. Og Jennifer Aniston skal nå har fri til bla å få barn. Dermed er ikke hun med i den nye serien. Og da kan det jo ikke bli de to.

Ok, trodde begge ikke skulle være med i serien jeg, så at historien ende med at de ble sammen og flyttet slik at det skulle forestille at de ikke lengre ble med i serien.

:surr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte akkurat på nyhetene (NRK) at det har lekket ut ny info om Friends.

Ross frir til Rachel og hun sier JA! Og Phoebe gifter seg med Mike i en superlang episode som vises på NBC i USA Valentines Day (14 feb.)

Da endte det slik det burde ende likevel, det var slutten jeg også håpet på. At Rachel skulle endt opp med Joey ville blitt helt feil, dette har tom. Matt LeBlanc (Joey) sagt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til Underholdningsavd. i TV2 om når de startet opp sesong 10 og fikk følgende svar:

Hei,

Sesong 10 av Venner for livet kommer nå i vår. Med forbehold om at det kan skje endringer, så ser det ut til at sesongen begynner allerede 24. februar.

Vennlig hilsen

OOOOOOOO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...