Gå til innhold

Slankeoperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nokså redd disse dagene. Min elskede er reist til Spania for å bli slankeoperert. Jeg er redd narkosen og bivirkningene, men det skal bli supert om alt går på skinner. Da vil han i så fall komme til å ta av ca 70-80 kilo det neste året. Og da vil faktisk livet vårt forandre seg ganske så radikalt. Det er en god del ting så ekstremt overvektige som han er utelukket å være med på. En ting er øyekontakten han selv får med junior, en annen ting er å benytte f.eks. sykkel. Gud hjelpe som jeg gleder meg til å dra hele familien på sykkeltur til badestranda til sommeren.

Men først er det altså denne kirurgien som skal sette kroppen hans på prøve. Måtte det bare gå fint!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klenner flere som har tatt denne operasjonen og det har gått bra. Ta det med ro og se det positive i livet dere kan ha sammen etter operasjonen.

Lykke til!

• 5 måneder senere...
Skrevet

heisan, hvordan gikk operasjonen, kanskje du kan komme med en oppdatering?

Gjest Coolaid
Skrevet

¨Lykke til!, til både deg og han........ Dette er en ting som garantert kommer til å forandre livet....og det fortjener helt sikkert både han og dere.... Fortell oss hvordan det går da?

• 3 år senere...
Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...