Gå til innhold

Svimmel og trøtt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går rundt og er veldig svimmel for tiden. I tillegg så er jeg VELDIG trøtt, kan duppe opptil flere ganger etter jeg har kommet hjem fra jobb om dagene. Og jeg sover min. 7 timer i løpet av natten.

Kan det være mangel på noe vitamin eller jern eller noe tro? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går rundt og er veldig svimmel for tiden. I tillegg så er jeg VELDIG trøtt, kan duppe opptil flere ganger etter jeg har kommet hjem fra jobb om dagene. Og jeg sover min. 7 timer i løpet av natten.

Kan det være mangel på noe vitamin eller jern eller noe tro? :klo:

Ja, det kan det være. Men bare legen din kan hjelpe deg med det. :) Hadde gått og spurt om en blodprøve for vanlige vitaminer og mineraler.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan det være. Men bare legen din kan hjelpe deg med det. :) Hadde gått og spurt om en blodprøve for vanlige vitaminer og mineraler.

Ekstremt lang ventetid hos fastlegen min, han er en populær mann. Får ikke time før om 4-5 uker, så tenkte jeg skulle høre litt hva det KAN være først og om noen har opplevd lignende:)

Skrevet

Ekstremt lang ventetid hos fastlegen min, han er en populær mann. Får ikke time før om 4-5 uker, så tenkte jeg skulle høre litt hva det KAN være først og om noen har opplevd lignende:)

Hvis du har så lang ventetid, hvorfor ikke bytte lege? :)

Tror egentlig alle har opplevd dette. Personlig har jeg opplevd det samme med jern-mangel og vitamin D-mangel. Men det er vanskelig å finne ut hva det er uten blodprøver.

Dessuten kan svimmelhet og trøtthet over lang tid være tegn på sykdom, og derfor burde du dra til lege.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har så lang ventetid, hvorfor ikke bytte lege? :)

Tror egentlig alle har opplevd dette. Personlig har jeg opplevd det samme med jern-mangel og vitamin D-mangel. Men det er vanskelig å finne ut hva det er uten blodprøver.

Dessuten kan svimmelhet og trøtthet over lang tid være tegn på sykdom, og derfor burde du dra til lege.

Vil ikke bytte lege, er så fornøyd med han.

Har ikke vart så lenge, ei ukes tid nå ca. Fikk det etter en runde med influensaen.

Skrevet

Vil ikke bytte lege, er så fornøyd med han.

Har ikke vart så lenge, ei ukes tid nå ca. Fikk det etter en runde med influensaen.

Det er ganske vanlig å være slapp etter influensa. :) Jeg hadde gitt det en ukes tid - hvis det ikke går over, er det lurt å gå til legen!

Kanskje bestille en time allerede nå, så får du deg en helsesjekk om noen uker allikevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...