Gjest anonymos Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hvor mange av dere har opplevd små / store!/ korte / lange blødninger mellom menstruasjonene? (Som ikke er eggløsningsblødning) Noen som har opplevd svak svaak blødning som kommer og går over noen dager, 1 uke før forventet mens? Vær så snill å svar hva du har opplevd??
Binta Ba Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Ja, det har jeg opplevd flere ganger, uten noen spesiell grunn. Hverken infeksjoner, sykdommer eller graviditet..stress kan fint påvirke sånt.
Gjest anonymos Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Ts her. Takk for svar begge to! :-) Tenker spesielt på de som ikke går på hormonprevensjon?
Binta Ba Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Jeg bruker kobberspiral, og har brukt hormonprevansjon. Dette har skjedd meg med hormoner og ikke hormoner i prevansjon, og også uten prevansjon..
Gjest nn Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Ts her. Takk for svar begge to! :-) Tenker spesielt på de som ikke går på hormonprevensjon? Har aldri brukt hormonprevensjon og har opplevd dette med småblødninger noen få ganger. Det har kun vært snakk om blodtilblandet utflod - (ikke rent blod som i mensen) og det har bare vart i høyst et par dager.
Gjest anonymos Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Hvordan vet jeg om det er farlig eller uskyldig mellomblødning /hirmoner på ville veier???? Vil ikke e være hysterisk å dra til lgen for alt... Blodet er noen ganger "i" utflod, lyserødt og andre ganger lysebrunt.. (sikkert når det har tatt litt tid at det har kommet ut)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå