Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg såg syner i natt, og merket også at jeg siklet litt under syne-anfallet. jeg prøvde å fange synene. hva kan grunnen være? jeg var lys våken. jeg bruker ikke medisiner for å sove, eller andre medisiner. det er nå i det siste at synene er kommet. jeg har ikke psykose eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det der opplevde jeg selv en gang, jeg visste ikke om jeg var våken eller sov heller.. Ellers bruker jeg ha livaktig fæle mareritt når jeg er syk, og sykdommen er på sitt klimaks! Da går det ofte på d at noen av mine nærmeste blir mishandlet :(

Gjest Gjest
Skrevet

Hva så du da? Hvar det mennesker som gikk igjen, eller var det vesener?

Skrevet

Hva så du da? Hvar det mennesker som gikk igjen, eller var det vesener?

jeg såg insekter.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg såg insekter.

Da forstår jeg at du sikla og tok etter dem, for noe så herslig, drømte sjøl at jeg så en masse lys og at folk prata rundt meg..

Skrevet

Det har faktisk jeg også opplevd noen ganger. Da er det svermer med insekter i taket eller mot en vegg. Jeg tror det har noe med at jeg har sovet, er trøtt og ser uklart når jeg akkurat er våknet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har til tider vært redd for at jeg har holdt på å bli gal. Noen ganger så "ser" jeg insekter sånn i det perifiere synsfeltet. Meget sjelden, da har det helst handlet om at jeg har vært sliten psykisk (ikke fysisk). Så sliten at jeg har vært bekymret for at jeg skulle bli gal. Da har det hendt at jeg har "sett" insekter, sånn perifiert.

Skrevet

Epeleptisk anfall?

psykriateren min sier også at det kan være det. men han er ikke nevrolog, så jeg er litt usikker.

Skrevet

psykriateren min sier også at det kan være det. men han er ikke nevrolog, så jeg er litt usikker.

Det finnest i alle fall mange typer epeleptiske anfall, eg tykkjer dette kan høyrast ut som noko som kallast EPA, eller "fokale anfall uten nedsatt bevissthet". Det er mange ulike former, men mange får psykiske symptomer som deja vu, angst og hallusinasjonar. Dette veit eg ein god del om, berre send meg PM om du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...