Gå til innhold

Grey's Anatomy sesong 8


olgamatilde

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg tror det kan være Teddy er fordi hun har alltid likt Owen. Jeg synes forresten ikke sesongen er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vanskelig for å tro at han har vært fysisk utro. Tipper det handler om noe emosjonelt.

Ellers synes jeg det kan skje noe ordentlig dramatisk snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid gledet meg sykt til neste episode av greys, men denne sesongen har det gått litt trått. Men forrige episode hadde en så spennende slutt, at jeg ikke kan vente med å se neste episode :) Lurer på hva Owen mente ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Overalt. Sidereel og Fastpasstv er greie portaler som gir deg masse linker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Sesong 8 er den dårligste av dem alle... Men så har de jo også sagt at dette ville være en ganske rolig sesong. Det er vanskelig å fylle 20-24 episoder uten noe stort drama.

Jeg liker denne sesongen veldig godt, det blir mer realistisk når det er "rolig", og jeg liker at et par kan være sammen ut minst et par sesonger uten at det blir bitching etter et par episoder. Er det bare jeg som liker at McDreamy og at hun Grey-damen holder sammen uten at det blir altfor mye kjekling hver eneste episode?? Blir skikkelig oppgitt når det blir for mye drama og intriger..ZZZZzzz Det er så herlig at det finnes en serie hvor de fleste er gode personer, men gjør feil innimellom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne sesongen veldig godt, det blir mer realistisk når det er "rolig", og jeg liker at et par kan være sammen ut minst et par sesonger uten at det blir bitching etter et par episoder. Er det bare jeg som liker at McDreamy og at hun Grey-damen holder sammen uten at det blir altfor mye kjekling hver eneste episode?? Blir skikkelig oppgitt når det blir for mye drama og intriger..ZZZZzzz Det er så herlig at det finnes en serie hvor de fleste er gode personer, men gjør feil innimellom..

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg også elsker Greys og synes denne sesongen har vært knallbra!! :)

Er veldig spent på hvordan disse legene våre gjør det på testen!

Stakkars Avery da.. Keppner tok visst sexen de hadde på en veldig personlig måte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ups legge inn i topic at det er spoilers her kanskje?

Siden mange sikkert følger med på TV og det dere nettopp sa skjer i episode 21....

Sikkert kjedelig for de som ikke har sett det enda og vite, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble vel startet lenge før sesong 8 begynte å gå på norsk tv, derav intet behov for spoiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...