olgamatilde Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Fant ingen tråd om dette. Hva syntes dere om denne sesongen? Personlig syntes jeg det har vært mer spennende, men greys vil alltid være favorittserien.
Paw Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Venter som en crazy på episode 17.. Skulle den ikke komme ut idag?
olgamatilde Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2012 Venter som en crazy på episode 17.. Skulle den ikke komme ut idag? Den kommer ut 15 i USA, så da ligger den vel på nettet fredag!
Paw Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Ohyes! :D Ja, jeg synes også at sesonger har vært mer spennende før. Den beste av alle er første sesongen syns jeg. Kanskje fordi det var det første man så av det..
olgamatilde Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2012 Noen som har sett den nyeste episoden? Hva syntes dere?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Noen som har sett den nyeste episoden? Hva syntes dere? Jeg synes det er få av karakterene som har en interessant storyline personlig. Tror produsentene skjønte at Jackson trengte et løft, så det var i det minste gøy. Men de fleste av de gamle traverne har ikke så mye gående for seg. Lexie og Christina har lite gående for seg, det samme med Derek, Meredith og Mark. Det er ikke bare nok å ha en baby eller å date en annen doktor.
Gjest True Khaleesi Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ble dritnysgjerrig på hvem Owen har hatt sex med. 2
CoffeeCup Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Jeg liker veldig godt Grey`s anatomy, men syns det er lite som har skjedd de siste episodene. Når vi måtte vente så lenge på episoden som kom i går, forventet jeg noe ekstra spennende. Men er enig med en over, at hovedkarakterene har lite gående for tiden. Men venter allikevel spent til neste fredag:)
Gjest True Khaleesi Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Også synes jeg det Richard sa til moren til Avery var så utrolig fint sagt. Slike menn skulle det vært flere av.
jie-jie Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ble dritnysgjerrig på hvem Owen har hatt sex med. Har på følelsen at det er noen vi "kjenner", men på en annen side kan det være en totalt ukjent en. Tenkte litt på Teddy, for hun var ikke å se omtrent i denne episoden. Dette blir spennende. Owen hadde også en forlovede som plutselig møtte opp på sykehuset når han begynte der. Ikke vet jeg.
CoffeeCup Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Har på følelsen at det er noen vi "kjenner", men på en annen side kan det være en totalt ukjent en. Tenkte litt på Teddy, for hun var ikke å se omtrent i denne episoden. Dette blir spennende. Owen hadde også en forlovede som plutselig møtte opp på sykehuset når han begynte der. Ikke vet jeg. Kan ikke skjønne hvis det er Teddy, hun hater jo Owen etter alt det rundt dødsfallet på mannen hennes. (som jeg ikke husker hva het i farta) Men jeg tror også det er en vi kjenner. Endret 17. mars 2012 av CoffeeCup
Gjest True Khaleesi Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Har på følelsen at det er noen vi "kjenner", men på en annen side kan det være en totalt ukjent en. Tenkte litt på Teddy, for hun var ikke å se omtrent i denne episoden. Dette blir spennende. Owen hadde også en forlovede som plutselig møtte opp på sykehuset når han begynte der. Ikke vet jeg. Kan ikke forstå at det skulle være Teddy siden hun hater ham pga det som skjedde med mannen hennes. Men hvem vet?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Ble så skuffa over Owen i nyeste episoden! Yndlingskarakteren min, jo!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Jeg liker at karaktererne er noenlunde "stabile" og at de ikke er utro med alle mulige i annenhver episode, noe som gjør at det til slutt fører til at "alle har hatt seg med alle". Jeg liker serien, jeg oppdaget det først for et halvt år siden at serien faktisk er bra. Har alltid tenkt at den er overfladisk og kjedelig, men liker at den er såpass ærlig, og ikke tilsmusser ALT! 2
Sukkerklumpen! Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 Ble så skuffa over Owen i nyeste episoden! Yndlingskarakteren min, jo! Enig..Han var jo utro..
HeadsVsTails Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Sesong 8 er den dårligste av dem alle... Men så har de jo også sagt at dette ville være en ganske rolig sesong. Det er vanskelig å fylle 20-24 episoder uten noe stort drama. Tror ikke Owen har vært utro i den forstand. "Cheat" kan jo bety så mangt. Så jeg er rimelig sikker på at han ikke har vært fysisk utro, han er sikkert bare drittlei Christina (noe jeg kan forstå....) Jeg synes Jackson er søt, men det blir som med han som alle andre, det er bare rotete denne sesongen. Jeg får en følelse av at det er andre/nye skribenter inne i bildet.... Håper det blir mer fart i sesong 9. Jeg skal "pine" meg gjennom sesong åtte.... PS. Grunnen til at det har vært så lang tid mellom episodene til tider er jo på grunn av USA. Der utsettes jo absolutt alt for den minste filleting. Idol, Superbowl osv... Se på Bones for eksempel. Episode 7x06 ble sendt 12 januar og neste kommer 5 april.....! 1
Sukkerklumpen! Skrevet 17. mars 2012 #17 Skrevet 17. mars 2012 Owen sa jo selv at han hadde vært utro mot Christina..
HeadsVsTails Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Ja, men husk hva han sa før det. "It hurts to love you." "I did cheat on you." Kan bety så mye der over the pond. Vent og se, jeg er sikker på at han ikke har vært utro på "den måten". 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #19 Skrevet 18. mars 2012 Du kan ha rett, for jeg føler han er såpass ute å kjøre mentalt at han ikke virker fysisk klar for noen. Han oppfører seg ikke som en mann som vil ligge med andre i det hele tatt, men han har sikkert opplevd at når han snakker med f.eks. hun sykepleieren så slapper han av og har helt andre tanker enn med Christina, og at han drømmer om et så ukomplisert forhold.
Glynis Skrevet 18. mars 2012 #20 Skrevet 18. mars 2012 Jeg elsker moren til Avery, dvs. Debbie Allen. Hun er utrolig karismatisk på skjermen. Og Avery er så pen at jeg får vondt i magen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå