AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Vurderer å ta restylan i leppene. Er ganske ung, men har lest at den ikke er farlig og at den likner på kroppens egne stoffer slik at den blir oppløst etter noen måneder. Har du tatt restylan i leppene? Hvor mye tok du? Ble du fornøyd? Hvordan "kjentes" det å ha det i leppene? Var det verdt det? Hvor tok du den og hva betalte du for det?
Gjest Rastl0s Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Hvis du gjør det for tiltrekning av gutter så skal det sies at du kan trekke til feil type gutter. Jeg synes personlig det er veldig stygt. Litt off topic, men om du ikke var klar over det så er dette et råd om å la være
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Hvis du gjør det for tiltrekning av gutter så skal det sies at du kan trekke til feil type gutter. Jeg synes personlig det er veldig stygt. Litt off topic, men om du ikke var klar over det så er dette et råd om å la være Burde kanskje skrive at jeg er fast bestemt på å ta det uansett.. ville bare vite litt mer om det. Og jeg ville faktisk sett generelt bedre ut med det med tanke på MITT ansikt. Det har med proporsjoner å gjøre, og jeg har små og smale lepper i forhold til de andre ansiktstrekkene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå