AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes rett og slett det er helt forkastelig å kalle noen for hore, om så de var det. Men jeg ser ofte folk klager på at innvandrere kaller jenter det. Jeg ser folk som hardt påstår at "vi er horer for dem". Selv har jeg aldri hørt det av dem. Men om det så var tilfelle, hva er egentlig problemet med det når ekstremt mange etniske norske kaller jentene det samme? I går så var det en etnisk norsk jentegjeng som stod og rope hore etter meg og i dag opplevde jeg det av 4 menn, alle norske. Mennene kunne sikkert vært opp i 30-årene og burde vist bedre, jentene tror jeg var sånn 16-20... og burde visst bedre. Jeg hadde heller ikke gjort dem noe. 10
Meridian Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Ikke bry deg om dem - husk at karma kommer å tar dem. 1
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Hvorfor ropte de dette etter deg da? fordi de er idioter?
Gjest Raindrops Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 For min del er det aldri greit å kalle noen for en hore. Med mindre vedkommende er prostituert, og selv da så liker jeg ikke å bruke det ordet. 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 jeg har bare hørt det fra utlendinger.. men hadde jeg hørt det fra norske, hadde jeg gitt dem fingeren. synes det er hakket verre. i og med at utlendinger slenger "hore" rundt seg som villmenn 2
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 ja alt er jo verre når utlendinger gjør det....
Gjest Katten. Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Om man opplever det ofte/mange ganger over kort tid - så bør en kanskje se på hvordan en kler seg. 3
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Om man opplever det ofte/mange ganger over kort tid - så bør en kanskje se på hvordan en kler seg. oh, no you didn't! 4
Gjest Søgni Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Om man opplever det ofte/mange ganger over kort tid - så bør en kanskje se på hvordan en kler seg. Mja.. Jeg mener tvertimot at om en sier det ofte/mange ganger over kort tid - så bør en kanskje reflektere over ordforrådet og oppførselen sin 5
Gjest "gjest" Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Om man opplever det ofte/mange ganger over kort tid - så bør en kanskje se på hvordan en kler seg. Offerklandring kler deg ikke. 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Om man opplever det ofte/mange ganger over kort tid - så bør en kanskje se på hvordan en kler seg. horebukk Endret 14. mars 2012 av Nuppdupp 2
Gjest Katten. Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 oh, no you didn't! Følte du deg truffet? Mja.. Jeg mener tvertimot at om en sier det ofte/mange ganger over kort tid - så bør en kanskje reflektere over ordforrådet og oppførselen sin Litt som med barn som lærer seg et nytt ord? Offerklandring kler deg ikke. Alt kler den smukke. mannehore Fixed.
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #15 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Følte du deg truffet? nei Endret 14. mars 2012 av Ramona
Tabris Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 Jeg ler av de som bruker "hore" som skjellsord, for de bruker ordet helt feil. Så sant du ikke selger sex for penger, så er du ikke hore. Det er som om jeg skulle bli fornærmet av å bli kalt "tannlege". Jeg er ikke hore, og jeg er ikke tannlege. Hvis noen kaller meg noen av delene, så viser de bare hvor lite de selv forstår av ordene de bruker. 1
Silfen Skrevet 14. mars 2012 #17 Skrevet 14. mars 2012 En kvinne ropte ut av vinduet på bilen hun kjørte; griiiiiiiiiis! Mannen som kom i motgående felt skulle ikke være verre og ropte tilbake; hoooooooooooreeeeee! 20 meter senere kræsjet han med en gris. 1
yes2yes Skrevet 14. mars 2012 #18 Skrevet 14. mars 2012 Om én virkelig er hore av yrke, ser jeg ingen problemer i å bli referert til som hore. Derimot føler jeg med de jentene som blir assosiert med prostituerte uten at de driver med det helt nødvendige for å få det stempelet. Jeg bryr meg fint lite hvem som roper det ut, og enn så lenge det ikke er del av en åpenbar spøk, er det like frekt. Om du virkelig er på slikt et lavmål og føler for å fortelle andre at de ligger for mye rundt eller skjørtet deres er for kort, så ha i det minste ryggrad til å si det rett ut og hold deg unna slikke billige(og ofte sårende) betegnelser på andre. 1
Silfen Skrevet 14. mars 2012 #19 Skrevet 14. mars 2012 Det morsomste er når man sier at man ikke er interessert i sex med en person for deretter å bli horestemplet. Det er vel noe av det mest motstridende jeg vet om.
Inx Skrevet 14. mars 2012 #20 Skrevet 14. mars 2012 Det morsomste er når man sier at man ikke er interessert i sex med en person for deretter å bli horestemplet. Det er vel noe av det mest motstridende jeg vet om. Horestemplet faktisk, ikke bare blir du kalt hore om du sier nei, men du får et ry som hore!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå