Gå til innhold

Typen nekter å komme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si at du synes det er sexy om han kommer med deg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han, om dokke skal ha et forhold, snakk sammen.

Skrevet

Foreslå kondom da vel? Ikke noe "søl" på deg på den måten, og han slipper å springe ut på do hver gang han skal bli ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er hysterisk redd for sin egen sæd, og syns det er kjempeekkelt.

Så lenge det ikke kommer på han :P

Hmm, hørtes litt rart ut syns jeg, men det kan jo bare hende at han er ærlig og syns det er ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det er skam og underdanighet inn i bildet.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han, om dokke skal ha et forhold, snakk sammen.

De har snakket sammen!

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde meg med en mann som hadde et tilsvarende hysterisk forhold til sæd. Han ville ikke sprute på kroppen min, men han kunne komme inni meg.

Og etter sex løp han rett på do for å vaske seg. Følte meg alltid sexy da ja. :skratte:

Samme opplevelse har jeg hatt :fnise:

Vi hadde sykt god sexkjemi, men han kunne bare komme i munnen min eller inni meg (sistnevnte kun med kondom). Etter "fullføring" fikk han fart på seg - løp på badet, ble borte en stund og kom tilbake fullt påkledd og nyvasket. Ble alltid like forfjamset :P

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eks som var så panisk redd for at jeg skulle bli gravid at han insisterte på å bruke kondom, selv om jeg brukte p-piller. Og selv da så kunne han ikke komme inni meg, hverken i munnen eller i musa. Han kunne bare komme på steder hvor jeg ikke kunne risikere å komme borti det med underlivet.

Skrevet

En som utelukkende smitter ved orgasme da?

hiv smitter jo via sæd.

Skrevet

Dette høres ut som et problem som har fulgt han fra puberteten, dårlig opplevelse da kanskje

Gjest Indra
Skrevet

Hvis du ikke sier ifra at du vil ha endring kommer han til å fortsette.

Men jeg vet ikke om jeg vilel ha brukt tiden min på en sånn i lengden. Det får være måte på hvor mye terapeut man skal være for andre i et normalt forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...