MsMax Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er egentlig en veldig åpen person,men når det komemr til å skrive/snake dirty så blokker hjernen min helt,haha! Ta f.eks. at man skal skrive med en flørt på melding,og han lader opp til seksuell prat,og forventer at du svarer. der tilter jeg for jeg aaaner ikke hva jeg skal skrive Føler at alt jeg skriver blir så dumt osv. HVordan føler dere ang slike ting? Tips til hvordan jeg kan bli bedre på dette?
AnitaB Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Send meg en melding så skal vi fort få ordnings på deg DatAss ;-) Ellers så kommer det helt an på. Hvis ikke du føler deg komfortabel med å skrive/si alle de kropslige detaljene, hva med å fortelle ham hva du føler (seksuelt sett) og hva du ønsker å gjøre med ham? Du trenger ikke skrive/snakke så heftige saker spesielt til å begynne med, han setter helt sikkert veldig pris på dine bidrag uansett. Lykke til!
MsMax Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2012 Hehe Jeg prøver å si hva jeg vil gjøre osv,men det føles så dumt,så jeg stirrer meldinga i senk før jeg har trykkt send så ombestemmer jeg meg til slutt fordi jeg tror at vedkommende komemr til å tro at det er flaskt/teit etc. Sendte en melding her om dagen da: "Du skulel vært her nå. Har så lyst på deg,du skulle bare visst hva jeg vil gjøre med deg" Ble tatt godt imot den da,men føler fremdeles at det var veldig teit.
ini Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Jeg får også litt spader av sånne ting, men for min del dreier det seg mest om de kroppslige detaljene. Jeg studerer medisin, så for meg er penis og vagina og sånt veldig kliniske ord, og jeg får meg ikke helt til å bruke andre uttrykk - da føler jeg at det bare blir vulgært. Men det er meg - og kjæresten er litt på samme måten, så for har ikke telefonsex funket særlig bra.
Gjest Chloè Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Åh samme her.. fikk høre idag "si hva vi skal gjøre i helga så har jeg noe å glede meg til" Å jeg bare ........ Det der "gleder meg til å ha pikken din i den våte fitta mi" blir altfor falskt for meg på en måte, og jeg har ikke fantasi nok til å komme med noe utenom det vanlige. Eller så er jeg redd han tenker "hva i all verden feiler det henne?"
ini Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Haha, jeg også får litt sånn "tenk om han syns jeg er teit som sier det!"-skrekk. Fatter ikke hvorfor, jeg tror ikke han syns jeg er noe mindre teit når jeg ivrig forklarer osmolaritet og aksjonspotensialer.. (Rimelig høy nerdefaktor her enkelte ganger..)
MsMax Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2012 Altså jeg kan lett si at f.eks. "jeg har lyst på deg" men med en gang han spør hva jeg vil gjøre osv så får jeg noia med en gang,alt blir teit Håper noen komemr inn i denne tråden med gode eksempler på hva man kan si osv x)
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Det har hendt at vi har sendt noen pirrende sms, og at jeg har onanert og fått orgasme i telefonen. Han ringer, sier ikke et ord, bare hører på meg. Utrolig deilig!
MsMax Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2012 Telefonsex kunne jeg aldri gjort! Er ille nok å skrive slike ting,kunne aaaaldri fått meg til å sagt det Klarer ikke dirty-talk i senga en gang.. friker ut av det også jeg Er noen som har prøvd det på meg noen ganger,mister helt lysten jeg
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Det har hendt at vi har sendt noen pirrende sms, og at jeg har onanert og fått orgasme i telefonen. Han ringer, sier ikke et ord, bare hører på meg. Utrolig deilig! Telefonsex kunne jeg aldri gjort! Er ille nok å skrive slike ting,kunne aaaaldri fått meg til å sagt det Klarer ikke dirty-talk i senga en gang.. friker ut av det også jeg Er noen som har prøvd det på meg noen ganger,mister helt lysten jeg Om du prøver mitt tips, så behøver du ikke si noe dirty. Bare slipp deg løs, stønn og la deg flyte med.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har gjort det med flere av mine ekser, og synes alltid det var skikkelig kleint i begynnelsen. Begynte rett og slett med å få han til å stå for mesteparten av skrivingen først og observerte litt. Dvs så på hva slags språk han brukte, hvilke ord, hvor mye detaljer osv. Hvis han aldri brukte ord som kuk eller fitte, gjorde ikke jeg det heller. Hvis han var mer interessert i å dikte opp et eller annet scenario, fremfor selve handlingene, så gjorde jeg det. Hvis detaljert handling var det han ville ha, så gjorde jeg det. Skjønner at jeg sikkert høres ut som en dørmatte uten egne meninger, men dirtytalk har aldri vært noe jeg har vært god på fra naturens side, så ved å "adoptere" hans skrivemåte ble det veldig mye enklere å komme i gang. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er ikke flink til slikt. Glemmer aldri en eks som ville at jeg skulle si noe dirty til han i sengen. "ehm..din..din slemme...kåte..ehm..rompetaske" Eksen:
MsMax Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er ikke flink til slikt. Glemmer aldri en eks som ville at jeg skulle si noe dirty til han i sengen. "ehm..din..din slemme...kåte..ehm..rompetaske" Eksen: Hahahaha XD
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 Jeg føler det akkurat som deg. At det blir kleint og ikke helt vet hva jeg skal skrive. Må følge med på denne tråden. Håper på mange gode tips. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Går jo an å snakke litt rundt grøten, da... "Jeg har lyst til å la hendene stryke sakte oppover lårene dine, mens jeg kysser meg rolig og bestemt nedover magen din. Gleder meg til du kommer hjem." Ingenting i overkant dirty, men hodet hans vil temmelig fort tenke seg til fortsettelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #16 Skrevet 16. mars 2012 Jeg er egentlig en veldig åpen person,men når det komemr til å skrive/snake dirty så blokker hjernen min helt,haha! Ta f.eks. at man skal skrive med en flørt på melding,og han lader opp til seksuell prat,og forventer at du svarer. der tilter jeg for jeg aaaner ikke hva jeg skal skrive Føler at alt jeg skriver blir så dumt osv. HVordan føler dere ang slike ting? Tips til hvordan jeg kan bli bedre på dette? Om du ikke vet hva du skal skrive så send et bilde Hot, frekkt eller hva du måtte ønske. Sist uke sendte jeg et nærbilde av puppene mine til samboer da han var på jobb. I etterkant fortalte han meg at han åpnet meldingen da han sto sammen med noen arbeidskollegaer. Samboer ble måløs og bare stirret på bildet helt til han ene som sto sammen med samboer kremtet og lurte på hva som skjedde..... Samboer bare smilte stort og sa han fikk en melding fra meg Så kunne bare kollegaene tenke at han var heldig som hadde en dame som kunne få den ellers så pratsomme fyren målløs. Så enkelt, så uskyldig. Lykke til..
Gjest Herr Drue Skrevet 16. mars 2012 #17 Skrevet 16. mars 2012 Jeg liker dirty talk/chat, og det faller meg egentlig ganske naturlig inn å gjøre det. Jeg synes "fiktiv dirty chat", som i "jeg stryker deg langsomt på innsiden av låret", er pinlig. Men det går helt fint å integrere dirtyness i en vanlig samtale, og det liker jeg. Telefonsex er jeg ikke stor tilhenger av, rett og slett fordi jeg ikke liker å snakke i telefon
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #18 Skrevet 16. mars 2012 Jeg er da altså gutt, bare for å det oppklart Har ei kjempegod venninne som har vært der i 10 år, vi snakker om alt, det har aldri vært ei "stille pause" mellom oss. Men jeg tror ikke vi har snakket sammen en eneste gang uten at samtalen på ett eller annet vis har dreid innom noe seksuelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå