Gå til innhold

Hva tenker dere om min penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min penis får jeg erigert tilstand akkurat til å passe i hullet på en tom toalettrull.... synes dere den blir for kort?

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Enda en fyr som det er synd på og som trenger hjelp..

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden er ingenting verdt uten bilde.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at noe er feil med deg ettersom du stikker den i doruller.Hvordan finner man på slikt liksom.

Da ville jeg ,om jeg hadde hatt en penis og var nøden ,heller investert i noe slikt :

http://www.mye-moro.no/shop123varer/bilder/image_4875.jpg

Haha! Jeg tipper han mente at lengden på penis er like lang som en toalett-rull og like bred som hullet om det ble forlite?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på din penis.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte bare å lure på hva som fikk deg til å stikke den inn i toalettrullen i utgangspunktet?

Men sikkert helt OK størrelse. Det er ikke noe å få gjort med det uansett.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte bare å lure på hva som fikk deg til å stikke den inn i toalettrullen i utgangspunktet?

Han skulle vel ut med søpla, og hadde allerede en pose i hver hånd :)

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Synes den er passelig jeg! Så stor en penisen til samboeren min! Passer helt perfekt for meg! Større er ikke behagelig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang er en toalettrull?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Overraskende nok tenker jeg veldig lite på penisen din.

Og hva spiller det for rolle om vi her inne sysn den er for kort eller for lang eller for brei eller for smal?

Du har den penisen du har. Ingenting å gjøre med det.

Slit den med helsa, og lykke til!

• Liker 7
Skrevet (endret)

Den er vel akkurat passe, du skal få et skikkelig "stall-tips", ikke spikk når du har stå-pikk - det kan korte ned lengden...

Endret av Inx
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang er en toalettrull?

10.5 cm..... er ikke det mikropenis? (målte nå rullen lol)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med sånne frekke komentarer. Han har vel lov til å spørre på det han vil. Til TS: Nei det syns jeg ikke :) Liker alle slags peniser jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ops, ser en skrivefeil som jeg har skrevet. Mente: han har vel lov til å spørre OM det han vil.

Skrevet

For min del er det en liten penis.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

10.5 cm..... er ikke det mikropenis? (målte nå rullen lol)

At den ikke er av de største er greit nok, men det er absolutt ikke en mikropenis.

• Liker 6
Gjest utoginn
Skrevet

Ja det er rart hvor mye rart man kan bruke den til. Jeg har selv prøvd en dorull, en tom dorull da, de med mye papir på er så upraktisk, og så er det lurt å vite hva tomme doruller kan brukes til. Men jeg ser ikke på meg selv som halvrar for det. Jeg mener at jeg er ganske kreativ. Jeg har jo funnet bedre steder å putte den inn i.

Og når det gjelder størrelsen, så er den helt grei. Min fyller ikke ut rullen en gang, men den fyller ut dama, og vi har himmelsk sex hver gang.

AnonymBruker
Skrevet

Poenget er at den er like lang som en toalett-rull. Tykkelsen på selve hulrommet på toalett-rullen bør da være mer en nok til å gi en kjerring litt nytelse :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den er like tykk som dorollen, dvs den går såvidt inni, er det bra. Tykkelse er viktigere enn lengde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...