Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har lyst til å "bli litt bedre kjent" med mitt kjære Norge. Så har dere noen forslag til steder i Norge jeg bør se?

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jotunheimen, Sognefjorden, Geirangerfjorden, Aurlandsdalen, Lofoten. Mine favorittsteder ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nord-Møre! Mange utrolig flotte steder der. Atlanterhavsveien, f.eks.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helgelandskysten og Vesterålen. Nydelig.

• Liker 2
Skrevet

Bergen :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meløy i Nordland.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hardangervidda :rodmer:

Deilig å gå over den om sommeren, sove i telt, kanskje treffe på snøhulemannen :fnise:

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hardangervidda :rodmer:

Deilig å gå over den om sommeren, sove i telt, kanskje treffe på snøhulemannen :fnise:

Snøhulemannen er å treffe i Jotunheimen om sommeren, fast base på'n der :duskedame: hihi, snodig fyr

Skrevet

Det er en annen tråd her et eller annet sted om hvilke steder man burde se på Vestlandet. Bare å søke opp :) Ellers er både Lofoten og Troms/Finnmark fantastisk. Er veldig glad for at foreldrene mine dro oss med på norgesferier :)

Gjest Badabing
Skrevet

Baroniet i Rosendal, Aurlandsdalen, Risør, Røros, Rallarvegen.

Skrevet

Sørlandsbyene om sommeren er herlig.

Gjest MorAase
Skrevet

Hei. Jeg har lyst til å "bli litt bedre kjent" med mitt kjære Norge. Så har dere noen forslag til steder i Norge jeg bør se?

Norangsdalen. Fra Hellesylt siden til Leknes.

AnonymBruker
Skrevet

Området rundt Hardangerfjorden <3 N.Y.D.E.L.i.G

Skrevet

Sørlandet eller Vestlandet, Etter det jeg har erfart er det bare der all den bra musikken kommer fra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helgeland, Lofoten er oppskrytt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nord-Norge!

Lofoten: Fantastisk natur, Vikingmuseet på Borg og overnatting i rorbuer.

Tromsø: Se på nordlyset om vinteren eller nyt en utepils i midnattssola om sommeren.

Nordkapp: Velg heller Knivskjellodden, det egentlige nordligste punktet. Gratis natur, og ikke så mye mennesker. Fint å sitte og skue nordover og forestille seg at man skimter Nordpolen i det fjerne. Selve Nordkapplatået er en turistfelle som suger til seg alle pengene dine.

Saltstraumen (nær Bodø): Se verdens sterkeste malstrøm og ta en tur med raftingbåt i de frådende vannmassene. Natur og adrenalinkick på en gang uten at man trenger å være ekstremsportutøver.

Kjerringøy (nær Bodø): Gammelt handelssted der flere filmer har blitt spilt inn, er i dag et museum. Vakkert, nostalgisk, lærerikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...