Shoe Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hei. Jeg har lyst til å "bli litt bedre kjent" med mitt kjære Norge. Så har dere noen forslag til steder i Norge jeg bør se?
Gjest SnowLeopard Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Jotunheimen, Sognefjorden, Geirangerfjorden, Aurlandsdalen, Lofoten. Mine favorittsteder 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Nord-Møre! Mange utrolig flotte steder der. Atlanterhavsveien, f.eks. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Helgelandskysten og Vesterålen. Nydelig. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Hardangervidda Deilig å gå over den om sommeren, sove i telt, kanskje treffe på snøhulemannen 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Hardangervidda Deilig å gå over den om sommeren, sove i telt, kanskje treffe på snøhulemannen Snøhulemannen er å treffe i Jotunheimen om sommeren, fast base på'n der hihi, snodig fyr
Gjest Doh Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Det er en annen tråd her et eller annet sted om hvilke steder man burde se på Vestlandet. Bare å søke opp Ellers er både Lofoten og Troms/Finnmark fantastisk. Er veldig glad for at foreldrene mine dro oss med på norgesferier
Gjest Badabing Skrevet 16. mars 2012 #12 Skrevet 16. mars 2012 Baroniet i Rosendal, Aurlandsdalen, Risør, Røros, Rallarvegen.
Gjest MorAase Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Hei. Jeg har lyst til å "bli litt bedre kjent" med mitt kjære Norge. Så har dere noen forslag til steder i Norge jeg bør se? Norangsdalen. Fra Hellesylt siden til Leknes.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Området rundt Hardangerfjorden <3 N.Y.D.E.L.i.G
Gandalff Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Sørlandet eller Vestlandet, Etter det jeg har erfart er det bare der all den bra musikken kommer fra. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #20 Skrevet 18. mars 2012 Nord-Norge! Lofoten: Fantastisk natur, Vikingmuseet på Borg og overnatting i rorbuer. Tromsø: Se på nordlyset om vinteren eller nyt en utepils i midnattssola om sommeren. Nordkapp: Velg heller Knivskjellodden, det egentlige nordligste punktet. Gratis natur, og ikke så mye mennesker. Fint å sitte og skue nordover og forestille seg at man skimter Nordpolen i det fjerne. Selve Nordkapplatået er en turistfelle som suger til seg alle pengene dine. Saltstraumen (nær Bodø): Se verdens sterkeste malstrøm og ta en tur med raftingbåt i de frådende vannmassene. Natur og adrenalinkick på en gang uten at man trenger å være ekstremsportutøver. Kjerringøy (nær Bodø): Gammelt handelssted der flere filmer har blitt spilt inn, er i dag et museum. Vakkert, nostalgisk, lærerikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå