Gå til innhold

Rar i hodet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg trener tidlig på dagen så blir jeg så rar i hodet resten av dagen.. Det kjennes som et trykk forran i hodet, og øynene svir så jeg går stort sett og myser og det gjør vondt å se på pc-skjermen. Jeg blir også litt fraværende og har vanskelig for å ha samaler med bekjente. (venner går bra siden jeg er mer avslappet og ikke tenker over det hva jeg sier/skal si..

Er det noen her som har opplevd det samme eller vet hva det kommer av? Er det bare jeg som er rar?

Har forresten drukket 1 2/3 l vann, inkludert under under trening, og skal få i med 1l til iløpet av dagen. Det er normalt for meg så jeg tror ikke jeg får i meg for lite væske?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du briller? Det kan ha noe med synet å gjøre. Spiser du noe før trening? Væske er vktig, men næring er også viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du briller? Det kan ha noe med synet å gjøre. Spiser du noe før trening? Væske er vktig, men næring er også viktig.

Hmm, nei bruker ikke briller. Men har hatt en følelse av at synet ikke er helt 100% men når jeg har sjekket er det ingen ting å utsette på synet.

Spiser ofte litt havregryn før jeg trener.

I dag har jeg ikke trent styrke, men kun kondisjon, og den trykkende følelsen er ikke like sterk som i går... Hmm, lurer sånn på hva det er, blir litt bekymret faktisk :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg trener tidlig på dagen så blir jeg så rar i hodet resten av dagen.. Det kjennes som et trykk forran i hodet, og øynene svir så jeg går stort sett og myser og det gjør vondt å se på pc-skjermen. Jeg blir også litt fraværende og har vanskelig for å ha samaler med bekjente. (venner går bra siden jeg er mer avslappet og ikke tenker over det hva jeg sier/skal si..

Er det noen her som har opplevd det samme eller vet hva det kommer av? Er det bare jeg som er rar?

Har forresten drukket 1 2/3 l vann, inkludert under under trening, og skal få i med 1l til iløpet av dagen. Det er normalt for meg så jeg tror ikke jeg får i meg for lite væske?!

Hvor høy intensitet trener du på?

Under svært høy intensitet, opp mot maks, så får jeg gjerne et slags tunnelsyn og det blir vanskelig å konsentrere seg. Det er forsåvidt helt normalt, og når man blir bedre trent lærer man seg hvilken intensitet man skal ligge på for å ikke havne utenfor "sonen" der man opererer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lignende opplevelser, men det var mer som et "trykk" i hodet som jeg ofte pleide å få hvis jeg jogget. Kjentes ut som hodet skulle eksplodere, og jeg fikk problemer med å fokusere med synet. For meg tror jeg kanskje det hadde noe med at jeg ble alt for alt for varm å gjøre. Dette har imidlertid blitt bedre nå som jeg drikker generelt mye mer vann og har blitt i bedre form. Om det er årsaken til at det ikke er sånn lenger vet jeg ikke da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...