Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg trener tidlig på dagen så blir jeg så rar i hodet resten av dagen.. Det kjennes som et trykk forran i hodet, og øynene svir så jeg går stort sett og myser og det gjør vondt å se på pc-skjermen. Jeg blir også litt fraværende og har vanskelig for å ha samaler med bekjente. (venner går bra siden jeg er mer avslappet og ikke tenker over det hva jeg sier/skal si..

Er det noen her som har opplevd det samme eller vet hva det kommer av? Er det bare jeg som er rar?

Har forresten drukket 1 2/3 l vann, inkludert under under trening, og skal få i med 1l til iløpet av dagen. Det er normalt for meg så jeg tror ikke jeg får i meg for lite væske?!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du briller? Det kan ha noe med synet å gjøre. Spiser du noe før trening? Væske er vktig, men næring er også viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du briller? Det kan ha noe med synet å gjøre. Spiser du noe før trening? Væske er vktig, men næring er også viktig.

Hmm, nei bruker ikke briller. Men har hatt en følelse av at synet ikke er helt 100% men når jeg har sjekket er det ingen ting å utsette på synet.

Spiser ofte litt havregryn før jeg trener.

I dag har jeg ikke trent styrke, men kun kondisjon, og den trykkende følelsen er ikke like sterk som i går... Hmm, lurer sånn på hva det er, blir litt bekymret faktisk :s

Skrevet

Hver gang jeg trener tidlig på dagen så blir jeg så rar i hodet resten av dagen.. Det kjennes som et trykk forran i hodet, og øynene svir så jeg går stort sett og myser og det gjør vondt å se på pc-skjermen. Jeg blir også litt fraværende og har vanskelig for å ha samaler med bekjente. (venner går bra siden jeg er mer avslappet og ikke tenker over det hva jeg sier/skal si..

Er det noen her som har opplevd det samme eller vet hva det kommer av? Er det bare jeg som er rar?

Har forresten drukket 1 2/3 l vann, inkludert under under trening, og skal få i med 1l til iløpet av dagen. Det er normalt for meg så jeg tror ikke jeg får i meg for lite væske?!

Hvor høy intensitet trener du på?

Under svært høy intensitet, opp mot maks, så får jeg gjerne et slags tunnelsyn og det blir vanskelig å konsentrere seg. Det er forsåvidt helt normalt, og når man blir bedre trent lærer man seg hvilken intensitet man skal ligge på for å ikke havne utenfor "sonen" der man opererer best.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt lignende opplevelser, men det var mer som et "trykk" i hodet som jeg ofte pleide å få hvis jeg jogget. Kjentes ut som hodet skulle eksplodere, og jeg fikk problemer med å fokusere med synet. For meg tror jeg kanskje det hadde noe med at jeg ble alt for alt for varm å gjøre. Dette har imidlertid blitt bedre nå som jeg drikker generelt mye mer vann og har blitt i bedre form. Om det er årsaken til at det ikke er sånn lenger vet jeg ikke da men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...