Gjest Syk Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er dritt lei av Å være så sliten at jeg aldri orker noe! 2
Ryvre Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Drittlei av å ha så vondt i kroppen at jeg ikke klarer å støvsuge, så jeg blir liggende "neddopet" på sofaen og se hybelkaninene leke rundt under TV-bordet mens jeg hører folk utenfor le og ha det moro i ute i sola
Gjest AAP Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Møkklei av å hele tiden forsøke tilpasse og planlegge ut fra hvilke form en er i. Å aldri hvite hvordan dagen blir i morgen, mye eller moderate smerter. At å gjøre noe "alle andre gjør", som å gå ut på kafe. Som oftest ender opp med ekstra smerter i 2-3 uker etterpå Å bli stemplet som "lat" og "udugelig" når en må si nei til å være med på ut å spise en burger. Fordi en vet en får smerter etterpå og har en tannlegetime uken etter en heller bør forsøke komme seg til istedenfor.
solch Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Så utrolig lei av å ha hodepine vær eneste dag og aldri ha energi til å gjøre en eneste dritt. Lei av å våkne opp sliten. Gjør meg frisk!
Gjest meg Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Skjønner hvordan dere har det. Kjipt å sitte inne bak halveis åpne persienner å se verden fare forbi på utsiden. Jeg sitter på samme plass inne og ser unger renner på akebrett i parken, til våren og sommeren kommer hvor folk ligger å soler seg og har det hyggelig, og til høsten kommer og folk småløper i regnet. Skulle virkelig ønske jeg kunne få delta i alt dette, være en aktiv del av samfunnet. Er snart 30 år og føler ikke livet har begynt enda. Det værste er at jeg fungerer dårligst på sommeren, og den som er den beste tiden på året . Vel, vel. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Litt sutring da. Ræva økonimi. Lite sosial. Ikke minst så er jeg frustrert over å stå opp og være ferdigsliten. Å ikke orke de minste ting i hjemmet. Sånn ellers så har jeg det faktisk greit. Jeg prøver å ikke ha fokus på det negative, selv om jeg ser det daglig i form at lite husarbeid.
Gjest Buhu Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Lei av at jeg ikke får til sex.... Finner ikke en eneste stilling der jeg ikke får vondt.......
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 er lei av å måtte forklare til folk hvorfor jeg ikke jobber, hvorfor jeg ikke har utdannelse, hvorfor jeg ikke orker, hvorfor jeg ikke klarer osv.... 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Jeg kjenner jeg er mektig lei, sur, sint av å være kronisk syk. Ikke orke ting, mindre muligheter til og gjøre ditten og datten, utdanne og jobbe som noe jeg egentlig ikke vil bare fordi det er det enste min helse tåler!! Lei av at folk ikke skjønner hvor hardt jeg prøver og gjøre det beste ut av alt, skjule smerte, utmattelse og alt! Æsj nå hørtes jeg rimelig deprimert ut altså!
Ryvre Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Kjipt å finne gamle bilder av seg selv med smil om munnen, sekken på ryggen oppi fjellene ett sted. Slank, veltrent, aktiv ... Nå er jeg overvektig, inaktiv og lang ifra trent
Gjest O___o Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 5 år med alle verdens mulige undersøkelser Og ingen finner hva som er feil med meg. Ingen diagnose, Ingen medisiner Ingen behandling Ingen rettigheter 5 år
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er så drittlei av å ha angst, når jeg vet hvor irrasjonell angsten min er! 1
Crissy1986 Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er lei av å måtte prøve utallige hjertemedisiner uten hell Lei av å ikke kunne være en god nok mor for sønnen min på 16 mnd Lei av å ikke væe en god nok kjæreste(snart kone) for min kjære Lei av å ikke greie noe husarbeid Lei av å ha dårlig økonomi, ettersom jeg kun har 32% fast nattevaktstilling GUD, så deilig det var å få det ut! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er lei av dårlig samvittighet, og av å føle meg utilstrekkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Lei av å grue meg til fremtiden. Lei av sprøytestikk hver dag på grunn av medisin. Lei av at så få egentlig vet hva sykdommen min er selv om de fleste har hørt om den.
Gjest O___o Skrevet 18. mars 2012 #17 Skrevet 18. mars 2012 Gått ned 10-12 kg pga sykdom. Hater spørsmålene - Hater bekymringsrynkene - Hater enda mer det at folk sier at det kler meg og at jeg tar meg godt ut.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #18 Skrevet 18. mars 2012 Lei av at å lage middag er dagens store mål.. også orker jeg ikke det en gang. Lei av å sitte inne, kikke ut, se på glade mennesker som koser seg... og se alt jeg selv går glipp av. Lei av å ha gode dager hvor jeg plutselig innser hvor dårlig jeg kan være, hvor lite jeg fungerer i hverdagen, og hvor livet går sakte forbi Lei av at livet mitt føles ¨så kort, at dagene og ukene er så korte Lei av at jeg kun gjør det jeg MÅ...fordi jeg ikke orker mer.
Roomie Skrevet 19. mars 2012 #19 Skrevet 19. mars 2012 Lei av å bli sett ned på,lei av at jeg ikke får noe ut av livet mitt...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #20 Skrevet 19. mars 2012 Lei av å ha smerter, og ikke kunne trene slik jeg gjorde før. Lei av at legene bagatelliserer problemene mine, og ikke påtar seg det ansvaret som de burde for at de har feilbehandlet meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå