Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives dårlig med det å være på fest hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg har takket ja til å være med på en fest denne helgen, og nå gruer jeg meg. Det er fest for oss som tar et fag på universitetet, og jeg kjenner ingen. Har kun hilst på noen av dem. Jeg sliter med det å være sosial, vet ikke hva jeg skal si, hvem jeg skal snakke med og hvordan jeg bør være for at folk vil snakke til meg.

Er det noen som har noen gode tips til en nervøs festedeltaker? Jeg kommer til å drikke litt, og regner med at alkoholen hjelper litt på nervøsiteten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smil, og vær den som spør. I en klynge er det alltid noen som snakker. Ta deg tid og tenk igjennom hva du lurer på... Vær genuin og spør i vei.

bla bla bla bla

- Hvordan da

- hva tenker du om det

- åssen var det

Still spm d aldri kan svare nei på...

Hold deg til 2 drinker.

AnonymBruker
Skrevet

God idé. Jeg er dårlig på det med spørsmål, men det skal jeg notere meg. :)

Skrevet

det er fint om du går videre om du ikke får noe ut av en samtale. Noen trenger man ikke henge med selv om de vil henge med deg.

Noen som etterhvert bare skal snakke om noe du bryr deg midt i R**A om er ikke noe å sosialisere seg med. Unnskyld deg, gå på do, ut å pust litt frisk luft, slå av en prat med noen andre.

Fælt å bli stuck med noen du ikke trenger, spes når det er utfordrende å ta kontakt med nye folk.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for rådene!

Skal psyke meg opp til helgen:)

Gjest SummerJudith
Skrevet

det jeg alltid gjør tenker før jeg skal på steder der jeg iikke kjenner så mange osv er at jeg kommer til å angre MYE mer om jeg ikke drar enn om jeg drar ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...