Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Stella kvinnesenter åpnet dørene 1. februar og siden da har nærmere 100 kvinner vært innom dørene i senteret som ligger midt i Oslo sentrum. Her får de muligheten til å få hjelp fra rundt 100 frivillige og veiledere med alt fra jobbsøking, lån av datamaskin og ulike kurs. Kjønnsseperatisme – Jeg har selv mange ganger hatt lyst til å få lære mer om kvinner som kommer fra andre steder og som har en annen kulturell bakgrunn enn det jeg har, sier kronprinsessen som lover at hun vil komme tilbake på besøk jevnlig. Fremmedgjøring av mennesker Synes det er så utrolig teit med denne kjønnssegreringen og at innvandringsforetak blir presentert som noe annet enn det som det er. Islam er en av de 3 største religionene i verden og den best internasjonalt organiserte religionen i Norge. DETTE ER IKKE EN RELIGIØS MINORITET!!! Eksempler på religiøse minoriteter er hekser f.eks. Om det får flere innvandrerkvinner (la meg gjette, målgruppen er basert på hudfarge :rolleyes) ut i arbeid og "i samfunnet" så er det bra, men for meg virker det bare som mer og mer uheldig faksjonering av samfunnet. http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8031569
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå