Gå til innhold

Ny stekeovn - nye muligheter


Fremhevede innlegg

Skrevet

:D Kjøpt meg ny stekeovn i dag :D Endelig fikk jeg satt hybelkomfyren i kjelleren.

Hva syntes dere bør være det første jeg lager i den(på den) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forrige uke hadde de 1 1/2 kg kyllinglår på tilbud på Rimi til under 50-lappen, kanskje de har det fortsatt! Kjøpte dette, tok ut 3 stk og la resten i fryser'n. Etter at disse var tint smurte jeg dem inn m en blanding av olivenolje, salt, pepper og sitronsaft fra en hel sitron og lot dem stå i ovnen. Tid og temp står på pakken! De ble KJEMPEGODE! Serverte båndspaghetti og broccoligrateng til (ferdigkjøpt, står i ovnen sammen m kyllingen en del av tiden el i mikro).

Annet godt tilbehør kan være ovsstekte potetbåter f eks. Disse finner man nå i frysedisken, også m skall (Rema), eller lag dem selv. Da kan du legge kyllinglårene innimellom potetene, gjerne sammen m grønnsaker som løk, paprika og squash. Sitronskiver og hvitløkbåter dyttes innimellom, og olje og krydder helles over.

Skrevet

Hjemmelaget pizza! *slurp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...