Gå til innhold

Klør i fingrene etter å sende sms!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ååhh, må bare få ut litt frustrasjon.

Har datet en fyr i halvannen mnd, og den siste tiden har det vært jeg som har tatt intiativ til å møtes osv.. I begynnelsen var han veldig "på", nå er det helt omvendt.. Så har bestemt meg for å prøve å la være å ta mer kontakt nå, for å se om han gjør det. I går snakket han til meg på facebook, men etter at jeg svarte var han veldig kort og svarte tregt. Virket nesten som at han bare ville sjekke at interessen mi n fortsatt var der, og ville holde meg varm. Hmm..

Er så betatt av han, vil at han skal få tilbake interessen.. Når vi først er sammen oppfører vi oss omtrent som kjærester, sover sammen, og han vil kose og holde rundt meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn, en av våre jenters største problem er overanalysering. Vi legger mer i ting enn det som egentlig er naturlig. Jeg pratet med min nåværende kjæreste om nettopp dette, og spøkte med at jeg ofte sovna med telefonen i hånda i håp om melding fra han. Da lo han og sa det at gutter tenker ikke sånn som jenter hva meldinger og kontakt angår.

Tenk: du prøver å ligge lavt fordi du tror han ligger lavt. Du vil ikke vise interesse fordi du tror han ikke er interessert lenger. Ja værsågod, da er du i en ond sirkel, kjære deg. Hvorfor skal han gidde ta kontakt når du ikke gjør det?

Send en melding, du! Så ser du heller an senere. Halvannen mnd er jo ikke lange tiden, sånn egentlig. Bare prøv å styr deg med bruk av hjerter o.l, men en koselig nattamelding tror jeg du med stor trygghet kan unne deg :klemmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ingenting.. Hva er det med menn? Jeg har det akkurat som deg. Han var veldig på for å møtes, var veldig oppmerksom på ting, snakket mye om fremtida osv. Plutselig snudde alt seg og nå føles det alltid som at det er jeg som må ta initiativet :trist: OG når vi først er sammen så er det akkurat som med deg, vi er omtrent allerede kjærester.

Det enkleste er bare å spør rett ut.. :lete:

Gjest Chloè
Skrevet

Ikke send melding! Det er han som har blitt kald, ikke svar med å løpe etter han. Vent et par dager å se om han sender melding. Hva sa han på facebook?

AnonymBruker
Skrevet

Var jo veldig sprikende råd og meninger her da, vanskelig å vite hva man skal tro. :gjeiper:

På en måte er jeg enig i at hvis ikke jeg tar kontakt, hvorfor skal han gidde? Men den siste tiden har det kun vært jeg som har foreslått å møtes, så vil gjerne at han gjør det nå, så jeg får vite at han vil det selv også, og ikke bare sier ja når jeg spør.

Blondina90, er det jeg tenker nå.. Føler at jeg bare driver han vekk hvis jeg kaster meg selv etter han.

Han sa først hei, spurte hva jeg gjorde. Og jeg det samme tilbake. Så spurte jeg om han hadde hatt en fin helg osv. Så sa jeg at jeg gjerne skulle sovet med han, og da svarte han at det hadde vært koselig, men vi måtte være tålmodige, men at vi kunne prøve å finne en dag til uka. Vet at han har mye å gjøre, men likevel.. Før foreslo han alltid en spesiell dag, sa han gledet seg osv osv..

Gjest Chloè
Skrevet

Var jo veldig sprikende råd og meninger her da, vanskelig å vite hva man skal tro. :gjeiper:

På en måte er jeg enig i at hvis ikke jeg tar kontakt, hvorfor skal han gidde? Men den siste tiden har det kun vært jeg som har foreslått å møtes, så vil gjerne at han gjør det nå, så jeg får vite at han vil det selv også, og ikke bare sier ja når jeg spør.

Blondina90, er det jeg tenker nå.. Føler at jeg bare driver han vekk hvis jeg kaster meg selv etter han.

Han sa først hei, spurte hva jeg gjorde. Og jeg det samme tilbake. Så spurte jeg om han hadde hatt en fin helg osv. Så sa jeg at jeg gjerne skulle sovet med han, og da svarte han at det hadde vært koselig, men vi måtte være tålmodige, men at vi kunne prøve å finne en dag til uka. Vet at han har mye å gjøre, men likevel.. Før foreslo han alltid en spesiell dag, sa han gledet seg osv osv..

Ikke ta mer kontakt nå, la han komme til deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Blondina90, jeg skal gjøre mitt beste. Hvis han vil møte meg, så foreslår han vel en dag..

Så får jeg skrive her når det er på sitt verste, for det er virkelig ikke lett å ikke ta kontakt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan det finnes så mange mannfolk som ikke klarer å binde seg, og ikke tåler å ta kontakt, osv... :sjenert:

Kan jeg spørre hvor gammel denne mannen er?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ingenting.. Hva er det med menn? Jeg har det akkurat som deg. Han var veldig på for å møtes, var veldig oppmerksom på ting, snakket mye om fremtida osv. Plutselig snudde alt seg og nå føles det alltid som at det er jeg som må ta initiativet :trist: OG når vi først er sammen så er det akkurat som med deg, vi er omtrent allerede kjærester.

Det enkleste er bare å spør rett ut.. :lete:

åh, "bra" at det ikke bare er meg.. Hvorfor ikke alt bare være som det var, hvorfor snur så brått? :kjefte:

Skjønner hvordan du har det.. Hvor lenge har dere datet?

AnonymBruker
Skrevet

åh, "bra" at det ikke bare er meg.. Hvorfor ikke alt bare være som det var, hvorfor snur så brått? :kjefte:

Skjønner hvordan du har det.. Hvor lenge har dere datet?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=638697 Jeg måtte lage mitt eget innlegg for å ikke kuppe din tråd :P Du kan lese litt der, vi har iallefall vært skikkelig på flørtern siden august/september :sukk:

Skrevet

Det normale er at begge viser hverandre interesse.

Men det er selvfølgelig også normalt at dette ikke fungerer skikkelig i starten. På grunn av all usikkerheten som da finnes.

Det er nok også normalt for en mann å slappe mer av (være mindre på) når forholdet er sånn halvveis etablert (i hans hode).

Være veldig på er nemlig slitsomt for mannen.

På den annen side så må han selvfølgelig vise en viss interesse allikevel.

Noe dama også må gjøre overfor ham.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke send melding! Det er han som har blitt kald, ikke svar med å løpe etter han. Vent et par dager å se om han sender melding. Hva sa han på facebook?

Voksne mennesker kommuniserer hva de tenker, føler og forventer. Spill er for pubertale unger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det normale er at begge viser hverandre interesse.

Men det er selvfølgelig også normalt at dette ikke fungerer skikkelig i starten. På grunn av all usikkerheten som da finnes.

Det er nok også normalt for en mann å slappe mer av (være mindre på) når forholdet er sånn halvveis etablert (i hans hode).

Være veldig på er nemlig slitsomt for mannen.

På den annen side så må han selvfølgelig vise en viss interesse allikevel.

Noe dama også må gjøre overfor ham.

Kan det være årsaken til at en mann ikke tar like mye kontakt/ behov for kontakt som i begynnelsen? En jeg liker godt ser ikke ut til å ha like mye behov for kontakt nå som i begynnelsen, men når vi først har kontakt er det ingen tvil om hans interesse. Og han sier han tenker mye på meg når vi ikke har kontakt. Men kan behovet for kontakt være mindre (enn i begynnelsen) fordi han føler seg trygg på mine følelser for han?

Ts; om du er den eneste som tar kontakt hadde jeg ville ventet med å tatt kontakt for å se om han viser noe interesse. Gjør han ikke det vet du hvor landet ligger.

Gjest Chloè
Skrevet (endret)

Voksne mennesker kommuniserer hva de tenker, føler og forventer. Spill er for pubertale unger.

Det må du si til han gutten, vil han spille, og hun vil ha han,så får hun spille spillet

Ellers er jeg enig

Endret av blondina90
Skrevet

Kan det være årsaken til at en mann ikke tar like mye kontakt/ behov for kontakt som i begynnelsen? En jeg liker godt ser ikke ut til å ha like mye behov for kontakt nå som i begynnelsen, men når vi først har kontakt er det ingen tvil om hans interesse. Og han sier han tenker mye på meg når vi ikke har kontakt. Men kan behovet for kontakt være mindre (enn i begynnelsen) fordi han føler seg trygg på mine følelser for han?

Ja, det KAN være sånn. Altså uten at jeg kan påstå at det ER sånn i hans og ditt tilfelle.

AnonymBruker
Skrevet

Hender det at menn opplever at det klør i fingrene etter å sende melding? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Isåfall sender jeg meldingen.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan det finnes så mange mannfolk som ikke klarer å binde seg, og ikke tåler å ta kontakt, osv... :sjenert:

Kan jeg spørre hvor gammel denne mannen er?

Han er nok ikke interessert. Menn som er ordentlig interessert etterstreber en balanse i kommunikasjonen. fordi det gir størst muligheter for suksess. Det er ikke til å stikke under en stol at mange kvinner blir gale av begjær når mannen er litt avvisende, men de færreste tør gamble på dette hvis det er snakk om en de virkelig liker godt.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Han er nok ikke interessert. Menn som er ordentlig interessert etterstreber en balanse i kommunikasjonen. fordi det gir størst muligheter for suksess. Det er ikke til å stikke under en stol at mange kvinner blir gale av begjær når mannen er litt avvisende, men de færreste tør gamble på dette hvis det er snakk om en de virkelig liker godt.

Men hvorfor kan han ikke bare siiiii det da? :daane:

Ts, jeg syns du skal sende en melding. Du kan da ikke gå rundt å fundere på dette hele tiden.

Skriv: "Jeg syns det virker som du har mista litt interessen. Håper ikke det er tilfelle. Jeg liker deg, i hvert fall. Lyst å finne på noe i morgen?" F.eks.

Forhåpentligvis får du et ærlig svar.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hender. Vi menn forelsker oss vi også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...