AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Hei. Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene som tror jeg holder på å gå fra forstanden. Det er lenge siden jeg har vært i et forhold, og jeg mener at sex hører forholdet til. Den siste måneden har jeg vært veldig frustrert. Det er ikke snakk om måneder siden sist, det er snakk om år. I det siste har jeg kun tenkt på menn. Jeg blir helt sprø, jeg greier ikke å tenke på annet. Jeg vil bli holdt rundt, kjenne tungen hans, lukten hans...Jeg blir enda mer frustrert av å gå på byen, for hvis jeg har det koselig med noen der, må jeg bare avslutte det pga. mine prinsipper. Jeg holder ikke ut mer, jeg blir gal av å fantasere om menn 24 timer i døgnet. Er dette normalt? Jeg har ikke hatt det slik før. Noen som har gode råd?
Bernardette Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Hva med en reform i prinsippene dine og slå deg litt mer løs?
Aldrisur Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Av to onder, gå fra vettet eller fire på prinsippene, vet jeg i hvert fall hva jeg ville valgt! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Av to onder, gå fra vettet eller fire på prinsippene, vet jeg i hvert fall hva jeg ville valgt! Hm...jeg vet ikke. Hva er man vel uten prinsipper?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 TS, hold på prinsippene dine, og møt en mann. Ikke ONS på byen. 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Jeg ville pult, livet er for kort til å ikke følge sine lyster
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Vel, man kan ha forskjellige typer forhold, ikke alle er like forpliktende... Altså, om du holder fast at det skal et forhold for at man kunne pule. Prinsipper er bra, men å fantasere hver eneste minutt av dagen og bli sprø av kåtskap er jo heller ikke noe langvarig løsning.
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 (endret) hahaha... Endret 13. mars 2012 av Nuppdupp
Gjest Katten. Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Hva er man uten prinsipper? Nypult og elleve hakk mer lykkelig?
Grisejenta Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Ta å få deg litt pikk du, det vil nok gjøre deg bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå