Gå til innhold

Reisetid Drammen - Gardermoen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang reisetid bør jeg regne med fra Drammen til Gardermoen i morgen tidlig? Noen som vet? Kjører med bil, 8-9 tiden. Er ikke fra området selv, så er ikke lokalkjent.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang reisetid bør jeg regne med fra Drammen til Gardermoen i morgen tidlig? Noen som vet? Kjører med bil, 8-9 tiden. Er ikke fra området selv, så er ikke lokalkjent.....

Kommer helt an på trafikken, tirsdag er ofte den verste dagen mtp kø inn mot Oslo på morgenen, og 8-9 tiden er ofte midt i verste køtiden... Hender jeg bruker en time fra Drammen til Sandvika når jeg drar rundt 815 på morgenen...

Dersom det ikke er kø då kjører du på en time, men det er veldig vanskelig å anslå tid midt i morgenrushet. Skal du unngå kø helt må du starte rundt 0545 fra Drammen, men da kam ventetiden på Gardermoen bli lang igjen. Jeg hadde ikke turt å regne noe mindre enn to timer, hverttfall ikke om du skal rekke et fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beregn to timer, men du vet at Flytoget går fra Drammen eller?

Jepp. Jeg vet. Men jeg har dårlig tid i morgen, så jeg lurte på om det gikk raskere å ta drosje. Blir nok til at jeg tar flytoget som bruker 59 min iflg flytoget.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...