AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Har over et par uker hatt litt menslignende murringer. Jeg vil ikke kalle det menssmerter, for det gjør ikke vondt, men... Det føles ut som om jeg skal få mensen, men det skal jeg ikke enda. Jeg har aldri følt det sånn i så lang tid, og ville høre her om dere har noen tanker om hva dette kan være. Kan det være noe galt i eggstokker, livmor etc? Livmorhalskreft? Jeg går på p-piller, men har slurvet litt innimellom (glemt pilla en dag eller to). Takknemlig for svar.
Sugerøret Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Ta en graviditetstest ? Kan jo forsåvidt være cyste som lager litt kluss.Mange har disse og aller fleste er helt ufarlige.Vanncyster Om du er bekymret,få deg en legetime
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Ta en graviditetstest ? Kan jo forsåvidt være cyste som lager litt kluss.Mange har disse og aller fleste er helt ufarlige.Vanncyster Om du er bekymret,få deg en legetime Så det er graviditet dette kan tyde på? Det verste er at jeg føler magen har blitt litt større....
Sugerøret Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 kan være det ja, eller forstoppelse,luft i magen,eggstokkene som styrer,cyster ,endometriose- Det kan være mye som passer til en slik beskrivelse.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Merker at det gjør litt vondt, eller at det ihvertfall er noe som "skjer" ca fra litt under navelen til rett over skambenet. Dvs helt helt nederst i magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå