AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet at dette er en kvinneforum, men jeg prøver og spørre allikevel: Jeg, ung mann, har begynt bli tynn i håret og vil ikke bli skalla! Ikke si at Bruce Willis er kul som skalla, for det hjelper ikke. Jeg dro på apoteket for å se hva de hadde der, og der hadde de noe som het Recrea Forte og noe som het Nisim. Kjøpte en flaske av begge, og Nisim shampooen. Recrea Forte er jo et klin! Håret blir jo seigt og fett, og det er så og si umulig å få det bort fra hendene. Nisim var bedre å ta i da. Men funker det? Er det noen her som vet?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet at Recrea Forte skal ha effekt så lenge man bruker det, det er vel klassifisert som legemiddel, tror jeg. Kan du ikke ta det i før du legger deg om kvelden og skylle det ut i dusjen neste morgen?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet at Recrea Forte skal ha effekt så lenge man bruker det, det er vel klassifisert som legemiddel, tror jeg. Kan du ikke ta det i før du legger deg om kvelden og skylle det ut i dusjen neste morgen? Jo, men det skal tas to ganger om dagen. Har det effekt om man tar det en gang om dagen? Og hvis apoteket selger Nisimgreiene så har det vel noen effekt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå