beliiebeer Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Pappa kjøpte Smilelab til meg idag, og jeg har ganske gule tenner. Jeg er 16 år, røyker ikke, snuser ikke eller noe, og jeg pusser tenna mine 2-3 ganger daglig, med elektrisk tannbørste i minst 3 min, veldig godt. Har ingen hull, er ofte hos tannlegen. Vet virkelig ikke hvorfor jeg har så gule tenner. Over til saken, jeg skal prøve det i dag, men før det vil jeg vite om erfaringer, og mest av alt, er det FARLIG? Leste en kommentar på nettet ''har hørt at det er kreftfremkallende''? Er dette sant? Slike ting er jeg redd for, så da lar jeg i så fall være. og SKADER det tenna/tannkjøttet? Er nok ikke allergisk eller noe, det eneste jeg faktisk er LITT allergisk mot, er rotter og hamster. Heldig der. ERFARINGER, FOLKENS?
Hipster Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Hva er det som ikke er kreftfremkallende.. Jeg brukte SmileLab, og merket stor forskjell allerede etter noen dager (brukte morgen og kveld i 2-3 dager i begynnelsen), da var tennene mine allerede helt hvite, og brukte da bare stripsene annenhver dag / hver 3 dag som det passet meg for å holde den hvite fargen. Så det funker! Det eneste som var negativt var at den stripsen for tennene nede skle liksom opp (kanskje fordi jeg ikke klarte å ikke snakke?). Men ellers så har jeg ingenting negativt å si om det Jeg brukte pepsodent white now i tillegg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå