AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Er det mange her som har en kjæreste (gift, forlovet, eller bare kjærester) som elsker mannen deres, men puler med andre på si? Omså hvorfor gjør dere det=? 1
PuppyEyees Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Er vel ikke vanlig det, med mindre de, som Grisejenta nevnte, driver med cuckold. Kalles utroskap, og om kvinnene driver med det er det som regel av samme grunn som menn? (Hva nå enn den grunnen er) 1
AnitaB Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Vi driver med cuckold Hva betyr det? Det er noe litt utenom det vanlige AB. Send meg en PM så skal jeg heller forklare, men ikke her. Endret 13. mars 2012 av AnitaB
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Hva betyr det? Det betyr at Anita er gift bitch som puler andre menn på si.... fyfaen 1
AnitaB Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Det betyr at Anita er gift bitch som puler andre menn på si.... fyfaen Hahahaha fantastisk!!! Gav deg en + jeg. Bare synd du ikke tørr stå fram med navn når du kommer med slike hyggelige utsagn, slik at du faktisk får utbytte av den.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Det er noe litt utenom det vanlige AB. Send meg en PM så skal jeg heller forklare, men ikke her. Du kan jo beskrive hva det betyr - AB spurte jo ikke om noens private erfaringer? Men for å ta definisjonen: "Cuckold is a historically derogatory term for a man who has an unfaithful wife. The word, which has been in recorded use since the 13th century, derives from the cuckoo bird, some varieties of which lay their eggs in other birds' nests. In modern usage, a cuckold can also mean a male fetishist who gains sexual gratification from his partner having intercourse with other people." Så skummelt var det vel ikke 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå