Gå til innhold

Dagstur utenfor Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kompis har lyst til å dra på dagstur utenfor Oslo. Vi har ikke vært noe særlig utenfor Oslo tidligere så vi vil oppleve noe annerledes. Bør helst være rundt 2 timer herfra med tog.

Mitt forslag er gjøvik, men vi er ikke helt sikre ennå. Noen som har bedre tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva skal dere gjøre på Gjøvik? Det er da ikke noe spesielt å se på der? Dra heller til Halden.

Skrevet

IKEA! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Og hva skal dere gjøre på Gjøvik? Det er da ikke noe spesielt å se på der? Dra heller til Halden.

vi vil egentlig ikke gjøre noe spesielt. Bare se litt natur, omgivelsene osv. Bare oppleve noe annerledes. Smålei Oslo nå.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hva med Sandefjord? Det er en fin liten by.

Gjest NozMonster
Skrevet

er det noe spesielt dere vil se, eller er ute etter?

eller er det bare en tur for å komme seg på en koselig tur?

hvA med en harrytur til nordby? :vetikke:

det er veldig koselig i fr.stad?

:rodmer: elsker den byen!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg og en kompis har lyst til å dra på dagstur utenfor Oslo. Vi har ikke vært noe særlig utenfor Oslo tidligere så vi vil oppleve noe annerledes. Bør helst være rundt 2 timer herfra med tog.

Mitt forslag er gjøvik, men vi er ikke helt sikre ennå. Noen som har bedre tips?

Gjøvik er jo en fin by det, og ikke minst så er togturen gjennom fin natur (forsåvidt kjøreturen også) når man ikke kjører den flere ganger i måneden :fnise:

Ikke så mye som skjer der egentlig, med mindre dere drar på sommeren og kunne tenke dere en tur med skiblander på Mjøsa :) Men koselig liten by er det uansett, bare ikke altfor mye å gjøre. Noen koselige kafeer er det, og noen hyggelige spisesteder. Men ellers drar lokalbefolkningen helst til Gjøvik for å dra på kjøpesenteret ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...