Gå til innhold

kan menn komme fort med vilje?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan menn trene seg til å komme fort?

Eller kan man bare trene på å holde igjen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

søren :sukk:

Skrevet

Ja, de fleste menn kan vri den av på noen sekunder.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann kan ikke komme på kort tid. Jeg vet ikke hvorfor, men det er aldri noen kjappis hvor han også kommer samtidig her.

Å holde ut er derimot noe han klarer :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Innimellom mistenker jeg kjæresten min for å holde igjen så lenge han klarer når jeg suger han. Er glad i å suge, men det pleier å gå relativt fort for han, mellom 5-15 min, innimellom dog så har jeg holdt på i 45 min :filer: Han elsker at jeg suger han og holder på lenge, spesielt mens han ser på yndlingsserien sin, men er kanskje vanlig at man holder lenger hvis en ser på tv og slikt? siden man da konsentrerer seg om noe annet ved siden av?

Har ikke noe i mot dette altså, syns det er kjempepirrende å suge mannen min på denne måten!

Skrevet

Innimellom mistenker jeg kjæresten min for å holde igjen så lenge han klarer når jeg suger han. Er glad i å suge, men det pleier å gå relativt fort for han, mellom 5-15 min, innimellom dog så har jeg holdt på i 45 min :filer: Han elsker at jeg suger han og holder på lenge, spesielt mens han ser på yndlingsserien sin, men er kanskje vanlig at man holder lenger hvis en ser på tv og slikt? siden man da konsentrerer seg om noe annet ved siden av?

Har ikke noe i mot dette altså, syns det er kjempepirrende å suge mannen min på denne måten!

Og yndlingsserien er Karl & Co?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje mannen faktisk ikke klarer å komme fortere?

Hvor lang tid er å holde ut da?

AnonymBruker
Skrevet

Og yndlingsserien er Karl & Co?

? hvorfor skulle det være Karl & Co.. tok den ikke, kanskje jeg er treg, men forklar takk :sjenert:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar.

Hadde sex med en fyr jeg er på dealern med. Jeg har bare hatt sex 2 ganger før, så det var litt vondt. Han var ganske forsiktig, og peisa mer på når det gjorde mindre vondt for meg. Så kom han.

Synes vare det var litt rart at han kom såpass fort, når jeg bare lå der, og det virka liksom ikke noe digg for han. Så tenkte han kan kom med vilje, bare for å bli ferdig :sjenert:

Skrevet

Kan komme innene ett minutt om jeg vil,men jeg er flinkere til og holde igjen,tillater ikke meg selv til og komme før dama har kommet. (Selvfølgelig om hun kan da,ikke alle som kan det virker det som)

Hadt ett par pinlige som bare ble fryktelig gnagsår, for at det ble for lenge :sengekos::nei:

Skrevet

? hvorfor skulle det være Karl & Co..

Skal ikke påberope meg fasiten, men han er åpenbart glad i ting som suger, og da må jo Karl & Co sies å være et sikkert valg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar.

Hadde sex med en fyr jeg er på dealern med. Jeg har bare hatt sex 2 ganger før, så det var litt vondt. Han var ganske forsiktig, og peisa mer på når det gjorde mindre vondt for meg. Så kom han.

Synes vare det var litt rart at han kom såpass fort, når jeg bare lå der, og det virka liksom ikke noe digg for han. Så tenkte han kan kom med vilje, bare for å bli ferdig :sjenert:

Opplevd det samme. Det har kanskje en sammenheng med at det er en stund siden sist, og da kommer de rimelig raskt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...