AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #21 Skrevet 12. mars 2012 Enda større grunn til at hun bør betale selv. HUN har fått ny jobb, HUN tjener dermed ekstra penger, HUN trenger å stæsje seg, ergo bør HUN betale. For en argumentasjon, Erasmus Montanus tendenser i den der...
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #22 Skrevet 12. mars 2012 Ts igjen. Jeg ser at noen av dere etterlyser spm om hun treger klærne kontra hun har lyst på nye klær. Dette er jo også et subjektivt spørsmål. Jenta har klær. Nå sjekket jeg klesskapet hennes og fant : 5 bukser som passer, 20 topper/bluser/hettegensere.. 5 par sko. I tillegg har hun noe klær hos far... Min mening er likevel at hun trenger litt klær. Hun har begynt i ny jobb og trenger å stache seg... Da synes jeg det er du som burde betale, hvis du har råd til det, selvsagt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #23 Skrevet 12. mars 2012 Jeg syns det er forskjell på om 17-åringen trenger noe nytt eller om hun ønsker seg noe nytt. Trenger hun noe nytt syns jeg foreldrene skal betale, innenfor en ok sum (altså ikke absolutt den jakken hun vil ha, da kan hun ta mellomlegget selv). Koster jakken 2000 kr og foreldrene mener man får en fin jakke til 1000 betaler 17-åringen mellomlegget selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå