Gjest Flipper Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er en jente i slutten av 20årene som jobber en del og opplever mye stress. Jeg jobber normal mengde men har mye press på meg, så jeg stresser så ekstremt! Jeg sliter ofte med søvn, jeg slapper aldri av i skuldre så jeg sliter hele tiden med muskelknuter, og nå sliter jeg mye med brystsmerter og andre stikkende smerter i kroppen, men mest i brystet. Sjefen min hakker på meg på jobb, kaller meg stygg, jeg bor veldig trangt og sliter litt økonomisk. Og jeg er konstant sliten, men nå er det nokk! Jeg er veldig bekymret for min egen helse og med tanke på brystsmertene. Når helga kommer våkner jeg ofte på lørdagen med en vond hodepine. Noen som har råd? Noen som har det slik? :-(
lillehval Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Sjefen din kaller deg stygg?? Uproft. Jeg ville egentlig tatt en prat med fastlegen din om stresset ditt. Jeg er av typen som blir lett stressa opp selv, og det er ikke godt. Kanskje fastlegen din vil ha noen gode råd, eventuelt gi deg litt innsovningstabletter bare for en bitteliten periode så du kan få deg ordentlig søvn og komme deg "opp igjen" ?
Gjest Flipper Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Ja jeg tenker å ta meg en tur til legen. Jeg bare orker ikke ha hverdagene mine slik, jeg blir depresiv! Ja sjefen sier jeg er stygg, det er en dårlig spøk fra hans side, men jeg liker det ikke! Jeg er så sliten og lei, jeg har ingen krefter etter jobb, jeg legger meg bare i sengen å leser eller prøver å sove...
Britt Banditt Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Begynn å se deg om etter ny jobb, og kom deg til legen!
Gabler Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Vet akkurat hvordan du har det, er helt utslått av stress for tiden selv. Vil du virkelig fortsette i en jobb med en sjef som trakasserer deg? Man skal da i det minste føle litt glede over å gå på jobb..
lillehval Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Har du venner eller familie du kan være med etter jobb feks? Prøve å avstresse deg litt sammen med folk du liker å være med og få tankene vekk fra at du er sliten?
Måndagsbarn Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Huff, leit å lese:( jeg sliter selv en del med stress, deadlines og et presset arbeidsmiljø.. er på god vei til magesår og synes det er vanskelig å "komme gjennom" ukene.. etter endt uke er det to dager hjemme der man hviler ut, så er det på nytt det samme. Tanken på at livet skal være sånn de neste 30 årene minst, er som et mareritt for meg (desverre). Men at du i tillegg blir behandlet dårlig på jobb, synes jeg ikke du skal behøve å finne deg i. Har du lett etter annen jobb, eller rett og slett vurdert å gå til legen og sykemelde deg? Når man har det så ille som du har det nå, er det ikke feigt eller dårlig å ta det med ro.. stresse ned og bare innrømme for deg selv og andre at du ER syk. Syk av stress! Jeg har ikke "luksusen" at jeg bor og jobber i Norge, ellers hadde jeg også sykemeldt meg nå. Jeg er redd for å miste jobben om jeg er borte noe særlig, men blir stadig sykere. Huff.. Om du trenger noen å snakke med/om dette, kan du gjerne sende meg en PM! Jeg forstår veldig godt hvordan det føles, ihvertfall. Klemmer til deg
Gjest Flipper Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Tusen takk for svar Jeg bor heller ikke i Norge, kjenner få her jeg bor og er uten familien min:-( jeg vet ikke hvordan reglene i arbeidslivet et men jeg VET at det IKKE er grei å snakke slikt til en arbeidstaker! Jeg ønsker å sykemelde meg, reise hjem en tur til Norge å roe meg ned litt, kanskje finne ny jobb. Jeg ønsker å studere men jeg har ikke økonomi nokk i orden til det:-( jeg er gift og bor i hjemlandet til mannen min, er ikke bare bare å flytte hjem til Norge for en periode heller. Leiligheten er liten, og vi har hunden til mannen min der som er svær og tar mye plass... Jeg klarer ikke tenke positivt lengre, jeg gjør meste av arbeidet hjemme selv... Jeg savner å være barn uten bekymringer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå