Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok silicon for 4 dager siden.

dette hadde jeg tenkt på i 3-4år å var veeeldig klar for det.

nå sitter jeg her mer deprimert enn når jeg hadde to vrengte skinnfiller istede.

jeg fant aldri noe undertøy som passet, for det var jo ikke noe som het 80 -AA...

så for en stund siden bestemte jeg meg for at nå skal jeg ta det. å det gjorde jeg.

Jeg ble anbefalt 325 over muskel pga min kropp.

alle jeg snakket med synes di hadde tatt for små så jeg tenkte at jeg skulle være smart å ta 350 for å slippe å synes det samme.

å di jeg kjenner å vet om som har 400g + at di har mindre kropp enn meg synes jeg ikke har noen store pupper.

men nå sitter jeg her da, tatt av bandasjen å er såååå deprimert =(

det er ikke noe galt med di, di er like store å sitter på samme sted å sånt, men jeg synes di er for store, å jeg føler jeg har dem oppunder haka =(

er det noen her som vet når di blir sånn som di skal bli? for det har jo bare gått 4 dager.

jeg er så deprimert at jeg har mista matlysta til å med, å det er ikke lik meg. skal litt til før jeg blir som dette =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er gjerne litt oppunder haka de første ukene/månedene, dessuten er de nok enda veldig hovne. Gi det litt tid, vent til de faller på plass og blir myke og fine, deretter kan du jo se om du fortsatt synes de er for store og om du ønsker å gjøre noe med det:)

AnonymBruker
Skrevet

Ta det rolig, det er 4 dager siden!! Det er jo ingenting.

Skrevet

De er gjerne litt oppunder haka de første ukene/månedene, dessuten er de nok enda veldig hovne. Gi det litt tid, vent til de faller på plass og blir myke og fine, deretter kan du jo se om du fortsatt synes de er for store og om du ønsker å gjøre noe med det:)

Tusen takk for svar, ja jeg tenkte å la det gå noen mnd føre jeg gjør noe med det, hvis di fortsatt er for store så kommer jeg til å gjøre di mindre, for jeg ville ha normale pupper ikke noe glamour greier =)

Skrevet

Ta det rolig, det er 4 dager siden!! Det er jo ingenting.

takk ja, skal prøve å ta det litt rolig, får se ann om ett par mnd om hvordan di er da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...