AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Han ønsker seg en pulsklokke (han har ikke sagt dette i anledning med morgengave), er dette noe jeg kan kjøpe til han? Vi har tenkt på en morgengave til prisen 1000-1500 kroner. Hva annet kan man gi? Fikk ikke noe ut av den andre tråden, da det bare ble sagt det samme om og om igjen. Det er så SJUKT vanskelig å kjøpe, vil jo at han skal bli kjempeglad!
Gjest Tekola Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Selvfølgelig kan du gi ham en pulsklokke! Hva med en opplevelse? Kurs i noe han har lyst til å lære seg (matlaging, dykking, fallskjermhopp, kiting), en tur et sted, Superday har jo masse ulike ting?
Fantomina Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Er ikke pulsklokke en fin gave? Du får pulsklokker fra Garmin som koster opp til 3-4000, hvis pris er et spørsmål for deg. Edit: Leste feil, så nå at dere skal gi gaver for 1-1500, trodde du syntes at det var lite penger å bruke på en gave. Men da synes jeg iallfall at pulsklokke er en fin-fin gave. Du får bra pulsklokker til den prisen, og hver gang han løper/sykler med klokken på vil han tenke på deg og at du bryr deg om helsen hans Endret 12. mars 2012 av Junimarie
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Ok, da skal jeg vurdere å kjøpe pulsklokke! Men har dere andre forslag også? TS
bobbi Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Pulsklokke OG noen gode treningsklær/sko hvis han trener mye?
FruN Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Min mann fikk en ring, og en fotobok med tekster/utdrag til sanger vi liker/brukte i bryllupet, dikt, bilder av meg og litt annet. Veldig fornøyd herre! Men pulsklokke er en fin ting! Jeg ville kjøpe klokke til mannen sjøl, men vet han ikke ville brukt den. Samme med kjede, armbånd, slipsnål, mansjettknapper...Han har hull i ørene, men bruker ikke noe i de grunnet en fugl som skal prøvesmake og dra i alt Så da var ikke det alternativ heller.. Endret 12. mars 2012 av FruN
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Åå...jeg gikk innpå Superday.no og fant at man kan gi bort en helikoptertime, men det kostet 4000 kroner! Han hadde elsket den gaven..... Noen som vil sponse meg med 2500 kroner? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå