Gå til innhold

Nye pupper via facebook?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par år siden, tror jeg det var - så lagde en glamourmodell en gruppe på facebook hvor hun håpet å få samlet inn penger til silikonpupper. Folk kunne donere alt fra 5kr og opp til beløpet de selv ønsket =)

Jeg, har hatt så utrolig lyst på silikonpupper i mange år.. Jeg er nå 23år gammel, og er ufattelig lei av den 'uoppnåelige' drømmen min om nye struttepupper.. Jeg er 175 høy, veier rundt en 57 kilo, og bruker str 75a/b. Jeg driver også på med foto selv innen glamourbransjen.

Og da lurer jeg på... Noen som synes det kunne vert en id\e? Eller blir det helt hinsidiges desperat og patetisk? Det hadde jo vert morro å se åssen det hadde gått =) Men jeg tør ikke helt å hive den opp ør jeg hører litt div/delte meninger om det. Men jeg veit jo ikke før jeg prøver? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For et par år siden, tror jeg det var - så lagde en glamourmodell en gruppe på facebook hvor hun håpet å få samlet inn penger til silikonpupper. Folk kunne donere alt fra 5kr og opp til beløpet de selv ønsket =)

Jeg, har hatt så utrolig lyst på silikonpupper i mange år.. Jeg er nå 23år gammel, og er ufattelig lei av den 'uoppnåelige' drømmen min om nye struttepupper.. Jeg er 175 høy, veier rundt en 57 kilo, og bruker str 75a/b. Jeg driver også på med foto selv innen glamourbransjen.

Og da lurer jeg på... Noen som synes det kunne vert en idè? Eller blir det helt hinsidiges desperat og patetisk? Det hadde jo vert morro å se åssen det hadde gått =) Men jeg tør ikke helt å hive den opp før jeg hører litt div/delte meninger om det. Men jeg veit jo ikke før jeg prøver? :sjenert:

Det er flere slike grupper på facebook om dette nå =P

Endret av I-AM-Nicole
Gjest Huskatta
Skrevet

Skulle jeg donert puppepenger hadde jeg valgt ut kvinner som hadde mistet brystet i kreft.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...