baarnevakt Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er en 19 år gammel jente som i det siste har slitt med å være slapp og sliten. Har absolutt ingen motivasjon til å gjøre noe som helst, selv om jeg vet jeg egentlig burde være opptatt med siste innspurt på VGS. Jeg har problemer med å sove også, kan godt ta 30-60 min før jeg faktisk sovner. Er dette noe som jeg burde oppsøke lege med? Vet dere hva dette kan være? Går ikke på p-piller.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 30-60 minutt er da ikke lenge å ligge før man sovner. Får du nok søvn? Spiser du nok, og variert? Hvis ja, så kan du oppsøke lege og ta blodprøver for sikkerhetsskyld, men det er jo vanlig å være sliten i perioder.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Hvordan er kostholdet ditt? Trener du eller er i fysisk aktivitet? Hvor mange timer sover du og går det greit å stå opp på morgenen?
baarnevakt Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2012 Hvordan er kostholdet ditt? Trener du eller er i fysisk aktivitet? Hvor mange timer sover du og går det greit å stå opp på morgenen? Jeg prøver å trene 4/5 ganger i uka, og får nok en 7 timers søvn hver natt. Jeg har lagt om kostholdet mitt, hvor jeg drikker mye (om ikke kun) vann, mer grønt og mindre godteri.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Kan det hende at du rett og slett får i deg for lite kalorier når du spiser veldig sunt? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå