Gå til innhold

Blod under samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold, og opplever ofte at det går et par måneder mellom hver gang jeg ser kjæresten min - derfor har jeg heller ikke sex regelmessig. Under første runden med sex, når vi møtes igjen, hender det ofte at det kommer litt blod fra skjeden (ikke nevnverdig mye, men det er fortsatt åpenbart at det er blod - og definitivt ikke menstruasjonsblod/mellomblødning), i tillegg til at underlivet (kjønnslepper og klitoris) hovner opp og blir omtrent dobbelt så stort som det vanligvis er.

Dette pleier kun å skje første gang vi har sex etter å ha avholdt i ca. et par måneder, og jeg føler ingen smerte under selve sexen. Å ha et hovent underliv i ettertid, gjør allikevel kjempevondt, og det fører til at vi må vente omtrent et døgn til neste runde; noe som er veldig lenge når man er i avstandsforhold!

Uansett, spørsmålet mitt er om jeg har grunn til å bekymre meg, eller om det rett og slett er kroppen som ikke er vant å ha sex igjen etter den forholdsvis lange pausen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved vanlig samleie er det ikke normalt at underlivet hovner opp til dobbel str etterpå. (selv om du har sjelden sex) Er heller ikke normalt å blø etterpå. Ring å få en time/undersøkelse hos gynekolog og forklar problemet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...