annand9 Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Hei. Om tre uker reiser jeg til kjæresten min, og jeg lurer på når jeg skulle tatt canesten vaginaltabletten jeg har da vi har hatt problemer med sopp i underlivet og vil fjerne det nå før jeg reiser? burde jeg ta den en uke før, noen dager før, eller kan jeg ta den samme dag som jeg har kommet til han, bare vi ikke har sex den dagen eller har det ikke noe å si om vi har sex etter at tabletten er ført inn? og hvor lang tid tar det før tabletten virker etter at den er ført inn i skjeden? hvor lang tid tar det for tabletten å fjerne soppen? hvor lang tid både før og etter at jeg har tatt tabletten kan vi ha sex? kan tabletten ødelegge beskyttelsen for kondomen om vi bruker den?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Om du er så plaget med sopp at du får det tilbake igjen så fort, så burde du heller oppsøke legen framfor å behandle med cannesten hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Hvis du er plaget med sopp nå så må du jo behandle den nå. For noen så virker den med en gang for andre så trenger de flere behandlinger. Om det ikke har blitt bedre etter en uke så bør du kontakte lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå