Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Noen som kan anbefale en god selvbruning? :D
Gjest loler Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Den fra nivea.. en helt vanlig du får kjøpe i matbutikken tror jeg.. du får hvertfall kjøpt den på hm
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Kan noen anbefale en som ikke lager sånne skjolder? Nå har jeg prøvde snart alle som er på markedet. Jeg har prøvd å skrubbe huden først, stått rett opp og ned og tørka i mange timer. MEn det blir like stygt uansett
AryaUnderfoot Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 L'Oreal har en som er veldig bra synes jeg. Den er i gjennomsiktig/oransj "tube", og klar i fargen. Veldig god hvis du påfører den riktig. Hvis det er noe spesielt og du bare vil bli fort brun så har de også noen våtservietter som gir en veldig fin farge raskt. Jeg kjøpte begge deler på Cubus men finnes sikkert på Vita/HM osv. En litt dyrere som er fantastisk er fakebake sin, men er usikker på om den selges i butikk i Norge. Må kanskje på nett.
elizane Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Av rimelige syns jeg Garnier spray er bra. Den har de overalt i de vanlige kjedene. Av litt dyre syns jeg Fake Bake og St Tropez. Litt avhengig av hvor intens farge du er ute etter da. Den fra Garnier f.eks. er lett å bygge opp farge med hvis man sprayer flere ganger og ser etterhvert. Bruker den som heter extreme i Fake Bake og den er som navnet sier veldig mørk. St.Tropez gir en veldig fin og naturlig farge som varer lenge.
Gumman87 Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 xen-tan !!! Lukter vanilje og man får ikke skjolder! 195 kr på feelunique.com LOVE IT!!
skruf Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 xen-tan !!! Lukter vanilje og man får ikke skjolder! 195 kr på feelunique.com LOVE IT!! Det er den jeg har endt opp med å bruke også, etter utallige testinger av andre merker. Supergod!
*Bumblebee* Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Er dette sprayer eller krem?vil si jeg er "veteran" innen selvbruning,og vet at spray funker best på meg.mindre søl,kjapt og enkelt og ingen brune håndflater;-) nå har jeg for det meste brukt garnier sin,men den blir veeldig gul etter et par dager:-( har noen hotte tips på andre som er bra samt gir GOD farge?(spray)
sajk Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Jeg elsker Fake Bake sin orginal. Smører på om kvelden, og dusjer vekk det overflødige på morgnen. Da forsvinner også skjoldene. Den er mørk som skjokoladesaus så man ser hvor man har smørt, og at det ikke blir noen særlige skjolder. Og som jeg skrev, dusjes skjoldene vekk på morgnen : D Hvis du velger denne så husk og bruk hansker når du påfører! Et minus er at det smitter på lakene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå