AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Møtte en type for noen uker siden, en del år eldre enn med, gjennom felles venner. Har kun hørt gode ord om mannen og opplevde han veldig positivt selv. Vi har "hatt noe på gang" siden seks uker siden. Men nå har mannen virkelig fått vist sin virkelige side! Han gjorde en tabbe sist vi var på fylla sammen(behandlet meg som dritt egentlig), men tok dette skikkelig til seg og jeg ga han en sjangse til om jeg kan si det sånn. Denne helga har jeg vært bortreist, og han skulle være edru(som en del av å bevise hvor mye forrige "uhell" gikk inn på han). Fant nettopp ut at han har vært driiiiiitings og rotet med en "venninne" av meg hele helgen. Flott. Er egentlig bare sinna nå og veldig glad for at jeg fikk sett denne siden såpass tidlig. åååå, denne mannen var jo en sikker vinner, hvorfor måtte han bare være enda en drittsekk??? Alt var for han, og jeg var så forsiktig.... Beklager innlegg uten mening, måtte bare få dette ut... Noen tips?
Gjest MorAase Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Det er vel fordi du tiltrekkes av denne typen menn. 1
Aldrisur Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Vær glad for at du opplevde dette før forholdet og følelsene ble alt for alvorlig!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Tingen er at jeg har vært i endel forhold opp igjennom livet og kan med hånden på hjertet si at ingen av de har vært drittsekker eller gitt seg ut for å være noe helt annet.. Faller ikke for typiske badboys, jeg faller mer for den snille, litt smånerdete typen Ja, er så evig takknemmelig og glad for det! Håper virkelig jeg ser fantastisk ut neste gang vi møtes så han angrer Ja, jeg er så smålig! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå