Frøken M Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Første dag siste menstasjon var den 18.Februr, og jeg har som regel 28 daager mellom hver mens, så det er altså 6 dager ca til jeg skal ha mens. I over 1uke nå så har jeg hatt mye magesmerter, har hatt vondt i høyre del av magen, venstre del, og under navlen. Ikke alle stedene på en gang, men kommer og går på alle stedene. Har fått smerter ved samleie også. Og vært en del kvalm. Noen som har noe forklaring, eller hatt det likt? Håper på noen svar, er beskymret.
FruN Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Kan være kramper.. Går alt bra med magen ellers? Ingen forstoppelse etc?
Frøken M Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2012 Kan være kramper.. Går alt bra med magen ellers? Ingen forstoppelse etc? Alt er bra ellers Og ingen forstoppelse, kanskje vært litt løs i magen bare. Og hatt mye emr matlyst en jeg vanligvis har hatt:)
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Høres ut som et magevirus. Pass på å få i deg grove produkter og fiber som stabiliserer magen, og drikk masse vann slik at du ikke blir dehydrert.
Frøken M Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2012 Høres ut som et magevirus. Pass på å få i deg grove produkter og fiber som stabiliserer magen, og drikk masse vann slik at du ikke blir dehydrert. Tror ikke det er magevirus, for da blir man dehydrert og sånt.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Tror ikke det er magevirus, for da blir man dehydrert og sånt. Hva trur du at det er da? Du er ikke så mottagelig for innspill. Graviditet er det i alle fall ikke. Du nevner datoer for mens etc. så jeg regner med det er dette du hinter etter. Men med 6 dager igjen til mens har ikke egget festet seg skikkelig en gang, dette skjer en ukes tid etter eggløsning. Symptomer kommer normalt i 5-6 uke, og magesmerter som flytter på seg er ikke et symptom. Min beste gjetting når det hverken er kramper eller magevirus er innbilt graviditet.
Frøken M Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2012 Hva trur du at det er da? Du er ikke så mottagelig for innspill. Graviditet er det i alle fall ikke. Du nevner datoer for mens etc. så jeg regner med det er dette du hinter etter. Men med 6 dager igjen til mens har ikke egget festet seg skikkelig en gang, dette skjer en ukes tid etter eggløsning. Symptomer kommer normalt i 5-6 uke, og magesmerter som flytter på seg er ikke et symptom. Min beste gjetting når det hverken er kramper eller magevirus er innbilt graviditet. Er åpen for innspill, men har lest på nettet om magevirs og tror ikke det er det. Og jeg var gravid for 5 mnd tilbake, og da merket jeg at jeg var gravid 1 uke ca før jeg skulle ha mens Så tror på at man kan merke det før man skal ha mensen. Skal se på nettet å lese om kramper, kanskje jeg ser noe som ligner meg. Og ringe fastlege så jeg får sjekket det ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå