Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, etter å ha diskutert dovaner med mine kompiser, viste det seg at jeg var den eneste som tørket meg stående... Personlig har jeg trodd at at dette er den eneste naturlige måten å tørke seg på, men så feil kan man visst ta. Er dette også tilfellet her på forumet? Finnes det evt. Ulemper/ fordeler ved den ene eller andre metoden?

Alle svar mottas med STOR takk! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør begge deler... begynner sittende, og avslutter stående...

Jeg er jente da, så det gjelder både ved bimmelim og bommelom :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Tørker meg sittende :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor stående når en kan gjøre det praktisk sittende? :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg tørker meg sittende... men hvis det var en veldig skitten bæsj som krever veldig masse tørking, tørker jeg litt, så reiser jeg meg opp slik at anus lukker seg og dermed suger inn igjen det som i mitt hode er en liten bæsj som ikke klarte komme seg helt ut. så setter jeg meg ned og tørker ferdig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, etter å ha diskutert dovaner med mine kompiser, viste det seg at jeg var den eneste som tørket meg stående... Personlig har jeg trodd at at dette er den eneste naturlige måten å tørke seg på, men så feil kan man visst ta. Er dette også tilfellet her på forumet? Finnes det evt. Ulemper/ fordeler ved den ene eller andre metoden?

Alle svar mottas med STOR takk! :)

Ser for meg at man ikke kommer like godt til når man står. Man er vel ikke like "spedd" der bak i stående stilling som når man sitter fremoverbøyd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at man ikke kommer like godt til når man står. Man er vel ikke like "spredd" der bak i stående stilling som når man sitter fremoverbøyd.

Gjest zebra:)
Skrevet

Jeg reiser meg opp for så å gå ned i knestående,da er rumpeballene på sitt mest spredte. :-)

Gjest gjest
Skrevet

Hvis man står og tørker seg, får man ikke med seg alt. Da klemmes rumpeballene sammen, og man kommer ikke til. Det er direkte uhygenisk å tørke seg stående.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man står og tørker seg, får man ikke med seg alt. Da klemmes rumpeballene sammen, og man kommer ikke til. Det er direkte uhygenisk å tørke seg stående.

De klemmes ikke så mye sammen at man ikke klarer å tørke seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt tanken på å stå å tørke meg. Siden jeg aldri har sett på at andre har tørket seg etter å ha vært på do (takk og lov) så visste jeg ikke at det var en mulighet engang.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg forstår ikke hvordan folk klarer å tørke seg mens de sitter.

Gjest gjest
Skrevet

De klemmes ikke så mye sammen at man ikke klarer å tørke seg.

Når man tørker seg stående, drar man avføringen utover rumpeballene. Det er uhygienisk. Man er nødt til å sitte, evt. sette seg på huk slik at rumpeballene spres og man kan tørke seg helt inn til anusåpningen. Det er ren logikk.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg forstår ikke hvordan folk klarer å tørke seg mens de sitter.

Hva er vanskelig med det?

AnonymBruker
Skrevet

Når man tørker seg stående, drar man avføringen utover rumpeballene. Det er uhygienisk. Man er nødt til å sitte, evt. sette seg på huk slik at rumpeballene spres og man kan tørke seg helt inn til anusåpningen. Det er ren logikk.

Neida. Er mulig å bruke hendene til å trekke rumpeballene litt fra hverandre også, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...