Gå til innhold

Robinson vinter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa

Ingen andre som ser på dette? Jeg synes det er spennende. Spennende å se på hvorden de må finne seg en plass i gruppa, være nyttige konkurransemessig, ikke ta for mye plass ledermessig, og ikke ha for tette og tydelige allianser. For om noen har allianser, da blir de brutt. I alle fall nå i begynnelsen. Det blir vel kanskje større allianser frem mot sammenslåinga når det blir alle mot alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal de finne/få mat? I sommerversjonen er det jo kokosnøtter, pluss at de har fått utdelt litt ris. Ser for meg en uendelig rekke av boblebad/badestamp/badstue-premier. Christer lover kropp, men det er jo ikke så lett i tjue minus. Ser for meg instruksjonene: Vi skal være på fjellet i Norge i januar. Det er derfor veldig viktig at du pakker bikinien.

Foreløpig har det ikke vært så bra. Det blir slitsomt demonstrativt når Christer kommer i den enorme pelsjakka si. For årets eventuelle glamourmodell må det jo også være relativt bortkastet TV-tid når de er så godt pakket inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette programmet er skuffende. Jeg er stor Robinson-fan og har sett alle sesongene til må, men denne sesongen vurderer jeg rett og slett å bare droppe. Til og med under øyrådet i går satt jeg og var uinteressert, var såvidt jeg fikk med meg hvem som gikk ut.

Uff nei, Robinson passer rett og slett ikke i vinterlandskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes konseptet høres fryktelig dårlig ut, men er villig til å gi det en sjanse.

Hadde det ikke vært bedre om programmet ble sendt på høsten, og ikke akkurat nå som man begynner å bli drittlei av vinteren og lengter etter vår og sommer? :vetikke:

Støtter denne! Dersom man skal prøve en ny vri på en serie, burde man også kunne tilpasse sendingen slik at den passer til årstiden litt bedre bedre. Syns det er bedre med sol og varme nå som vi er på vei inn i en varmere periode av året :fnise: Jeg er ihvertfall klar for sommeren! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette har ikke akkurat blitt en suksess. Flere deltakere har blitt syke/skadet og har måttet trekke seg. Blant de 4 siste er det to som allerede har blitt stemt ut, men kommet inn igjen pga andre har måttet forlate konkurransen. I tillegg har hele greia blitt mer og mer produksjonsstyrt. 1 kommer inn, 4 skal ut, noen av de 4 skal inn igjen, flere andre skal ut, men kanskje ikke. Jeg blir irritert når Christer først sier "nå er ekspedisjonen helt over for dere", for 5 minutter seinere å si "men ekspedisjonen er ikke helt over for dere, dere skal få en ny mulighet til å kjempe dere inn igjen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett 2 episoder eller noe. Må si jeg er veldig skuffet. Håper de heller gjør som de alltid ha gjort. Å sende de på en strand. Mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...