Gå til innhold

Robinson vinter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som skal se på Robinson vinter i kvled? :popcorn:

Tror det starter 20.00 på Tv3.

Videoannonse
Annonse
Gjest ninanina
Skrevet

Skal se! Men blir litt rart at det er vinter, da..

Skrevet

Ja, jeg skal nok se på. Se om jeg liker konseptet. Litt skeptisk men.

Gjest Raindrops
Skrevet

Så fort tiden går! Visste ikke at de var klar med ny sesong allerede, sånn går det når man ikke har tv og kan følge med på reklamen :ler:

Jeg skal helt sikkert se, men jeg må vente til det kommer ut på tv3 play :popcorn:

Skrevet

Synes konseptet høres fryktelig dårlig ut, men er villig til å gi det en sjanse.

Hadde det ikke vært bedre om programmet ble sendt på høsten, og ikke akkurat nå som man begynner å bli drittlei av vinteren og lengter etter vår og sommer? :vetikke:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Herregud, nei. Jeg hater den årstiden så mye at selv tv-programmer om det får meg til å hutre. Men si ifra om en stakkar får frostskader, da kan det hende jeg tar en snartitt :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg synes det er et artig konsept, på høy tid med noe nytt nå :)

Endret av Raindrops
Skrevet

Ja, det skal jeg se. Det er jo fra Telemark!

Skrevet

Jeg skal i hvertfall gi det en sjanse :popcorn:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Høhøhø, ha med seg foundation som personlig eiendel :gjeiper:

Jaja,er jo viktig å ta seg godt ut på tv :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Har aldri sovet inni snø, men i campingvogn 1 gang? :klo:

• Liker 1
Gjest WendyClear
Skrevet

Herregud, nei. Jeg hater den årstiden så mye at selv tv-programmer om det får meg til å hutre. Men si ifra om en stakkar får frostskader, da kan det hende jeg tar en snartitt :fnise:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075426

Flack er flink med media, forundret meg ikke at denne artikkelen kom rett før premieren :P

Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

Høhøhø, ha med seg foundation som personlig eiendel :gjeiper:

Jaja,er jo viktig å ta seg godt ut på tv :fnise:

Jeg vil si tamponger også var litt snodig. "Når man drar i dem blir de til en bomullsball".. hvorfor ikke bare ta med bomull?

Endret av WendyClear
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jeg vil si tamponger også var litt snodig. "Når man drar i dem blir de til en bomullsball".. hvorfor ikke bare ta med bomull?

Litt merkelig med en gutt med tamponger ja, men jeg vil tro at bomullen er så hardpakket at den kanskje brenner saktere opp enn vanlig bomull? :klo:

Gjest Sonja.
Skrevet

Tror det kan bli spennende med en vinter-sesong! Ser for meg hutrende mennesker i små snøhuler uten tilstrekkelig med mat.. Og ikke minst: Alle kranglene i kulden. Ser for meg at kobinasjonen kulde og lite mat kan bringe frem det verste i folk. Verden er egentlig et ganske sykt sted når man ser at menneskers bristepunkt og grenser blir til underholdning for resten av folket!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å følge med videre. Jeg likte dette jeg :)

Haha også Robert som trodde de skulle bo i hytte :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vet dere at Liss Mari og Cecilie er mor og datter?

Skrevet

Så sur, vg.no avslørte hvem som gikk ut i kveld på forsiden! Jeg har ikke en gang fått sett episoden enda :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...