SaraIsabell Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Når jeg og kjæresten har sex er han nødt til å føre penisen svært sakte inn med masse glidemiddel. selv når han gjør dette får jeg veldig vondt. det er ikke vondt i selve kjedeåpningen, men litt lengre inn. ikke helt inne. Det gjør vondt i form av svie og ømhet. Har hendt at jeg har blødd litt etter på. Etter hvert går det over, av og til blir det bare bedre og ikke bra. Dette er da veldig frustrerende når vi begger er skikkelig opphisset og vil sette i gang med økten. i stedet må vi bruke lang tid på å komme i gang. Jeg merker også at denne frykten for at det gjør vondt gjør at lysten min blir mindre, selv om jeg vet at det går bra. vi debuterte sammen i desember, og hatt det 3-5 ganger i uken siden da. jomfruhinnen vil jeg tro jeg mistet før den tid. så spørsmålet er om noen vet hvorfor det er slik? er det noe som bare vil forsvinne av seg selv? Endret 11. mars 2012 av SaraIsabell
marta i farta Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Har aldri opplevd dette selv, men har hørt at det kan oppstå sår som gjør at det svir. Disse oppstår på grunn av for røff sex eller skjelden sex fordi huden i kjeden er tynn. Det blir som et gnagsår. Det kan være jeg er helt på bærtur, for det er bare noe jeg har hørt...
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Hvis det vedvarer burde du ta deg en tur til gynekolog. Det kan være at du har vestibulitt, og jo lengre du går med det, desto vanskeligere blir det å bli kvitt det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Jeg velger å poste som anonym, siden dette blir litt privat. Sliter med det samme selv. Sviing og brenning. Kjæresten må alltid føre penis veldig sakte inn. Tidligere har den sviende følelse gått over etterhvert, men nå er den der konstant under samleie. Kan vel trygt si at det ikke har blitt så mye sex de siste månedene Jeg var hos legen med problemet i forrige uke. Han visste ikke hva det var, og etter en undersøkelse ble jeg henvist videre til gynekolog. Legen mente det kanskje kunne være tørre slimhinner eller sopp/ublanase i skjeden, men han var neimen ikke sikker. Mitt råd blir uansett å gå til legen med det. Jeg syntes det var ganske vondt å ta en undersøkelse, men jeg klarte det! Det kan du også Det er bedre å vite hva det er, og kunne få behandling for det, enn å ha vondt under samleie og miste sexlyst fordi man gruer seg til å ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 jeg har det og. Men jeg merker det går mye bedre hvis jeg er skikkelig opphisset (og ikke bare normalt opphisset).
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 jeg har det og. Men jeg merker det går mye bedre hvis jeg er skikkelig opphisset (og ikke bare normalt opphisset). Støtter denne. Dette problemet ble bedre når jeg fikk en kjæreste som tok hensyn til meg og ikke bare "peisa på". Forspill, lett lek med fingeren osv har hjulpet meg mye!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå