AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har vært i USA før, i New Jersey, New York og Florida. I sommer går turen til Chicago og Minnesota. Skal være 4 netter hvert sted. Har noen av dere tips til ting å finne på i Chicago og Minnesota? Er det noe jeg bare måååå få med meg? Noen spesielle shoppingsteder, spisesteder, kinoer osv man ikke kan gå glipp av? Severdigheter? Har virkelig ikke peiling på disse to stedene. Vet jeg kan søke på nettet, men hadde jo vært greit med litt personlig erfaring Er forresten "bare" 18 år så mine interesser er jo ikke helt det samme som en på 50 Men jeg er ikke ute etter noe festeferie.
Kjetil E Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har vært i USA før, i New Jersey, New York og Florida. I sommer går turen til Chicago og Minnesota. Skal være 4 netter hvert sted. Har noen av dere tips til ting å finne på i Chicago og Minnesota? Er det noe jeg bare måååå få med meg? Noen spesielle shoppingsteder, spisesteder, kinoer osv man ikke kan gå glipp av? Severdigheter? Har virkelig ikke peiling på disse to stedene. Vet jeg kan søke på nettet, men hadde jo vært greit med litt personlig erfaring Er forresten "bare" 18 år så mine interesser er jo ikke helt det samme som en på 50 Men jeg er ikke ute etter noe festeferie. Er rett nok 17 år siden jeg var i Minneapolis, men skal prøve. Shopping, så bør du absolutt oppsøke Mall of America USAs største og et av verdens 3 største kjøpesentre, med over 550 butikker, innendørs fornøyelsespark, akvarium, kino med mere. Dette ligger like ved flyplassen litt syd for selve byen. Minneapolis ligger forøvrig ved Missisippi elven, og du har muligheten til å reise med hjuldamper på elven. Vil dog annbefale båter som har St Paul (naboby til Minneapolis og delstatshovedstad) som utgangspunkt. Da disse båtene har skovelhjul bak. Mens de som har Minneapolis som utgangspunkt har skovlhjul på siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå