Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Lurte på om det var noen der ute, som kunne komme med noen kloke råd, til en forvirret jente. Det har seg sånn at jeg neste uke skal møte en fyr jeg har snakket med over nett i ca. et år. Vi har diskutert et møte ved flere anledninger, men det har aldri passet seg sånn. Nå har vi avtalt en dag, og jeg kjenner det kribler litt i magen. :sjenert:

Det jeg nå lurer på er om dere har noen forslag til hva vi kan gjøre? Restaurant er så vanlig, men kanskje for en grunn? Føler at vi må ha en konstant dialog om vi sitter slik face to face. Så om det kanskje hadde vært lettere om vi hadde funnet om en slags aktivitet sammen. Vi har snakket om de fleste temaer, så en annen ting med restaurant er at jeg er litt redd det skal bli sånn "Ja, husker du fortalte det"..at vi har snakket så mye på forhånd at vi ikke har noe å snakke om.

En annen ting jeg lurer om er om det er noen feller jeg bør prøve å unngå.Vil prøve alt for å ikke gå i vennefellen, da jeg virkelig liker denne gutten. Er det noen jeg kan gjøre for å prøve å unngå denne?

Håper noen har noen bra råd, eller en erfaring å dele med meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med bowling , biljard eller lignende? da er det mulighet for moro,prat, men også aktivitet i stille perioder.

det blir i allefall rart å tenke på at han som er ved siden av deg er det samme som han der på pc`n :D

det er min erfaring etter nettdating.

AnonymBruker
Skrevet

Min siste nettdate begynte også å snakke om inntekt o.l. på første date. Så oppdagen han hvor tåpelig det var og vi lo det bort. Han var nok litt nervøs og da er det fort gjort å bable litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...