AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Hvor teit er det å droppe en fyr pga ørene hans? Er ikke pefekt jeg heller altså, men..
Gjest Nanette Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Ja, det er litt teit. Men hvis det er nok, så er du nok ikke forelska i han i utgangspunktet. Da er det sikkert andre ting også som du ikke er fornøyd med. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Kun på grunn av ørene? Det høres ganske teit ut, ja. :-P
Kosemose Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Hvor teit er det å droppe en fyr pga ørene hans? Er ikke pefekt jeg heller altså, men.. Det som er dumt er vel spørre etter andres mening i forhold til om det er teit å droppe en fyr eller ikke. Hvis ørene hans overskygger alt som er bra ved ham, så høres det da ganske fornuftig ut å droppe ham. De fleste av oss har bare en kjæreste, så da er det om å gjøre å finne en man er sikker på at man vil være sammen med. Må du spørre på KG, så er han neppe den rette for deg... 2
MiamiNice Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Helt latterlig spør du meg. Men siden du allerede finner "feil" kan du ikke være så intr. i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 Hvis det er Jarle Bernhoft du har fått tak i, så tar jeg gjerne over, altså!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Jeg synes ikke det er teit. Dersom du ikke tenner på ham så er han ikke rett for deg. Da er det mye bedre du lar ham gå, slik at han kan finne noen som setter pris på hvem han er - selv med de ørene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå