Gå til innhold

IQ-TELE ER EN BLØFF.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bakermester snipp.

Om noen blir oppringt av iq-tele med fristende tilbud,så takk nei.

Dette selskapet er en stor fiasko.

Jeg var med der i 16 mnd og de siste 6-7 mnd var bare rot.

Jeg fikk tilleggstjenester jeg ikke hadde bestilt.

Jeg hadde 4-5 personer å forholde meg til som ikke kjente til hverandre,hvilket datasystem de selv jobbet med og hvordan de skulle gjøre ting.

Jeg har fått feil regninger.

Jeg har fått regninger uten å betale abbonement.

Jeg har ikke fått regninger og har måttet ringe i flere uker å snakke med 4 forskjellige før jeg endelig fikk regninga.

Jeg har mailet over spørsmål og klager og aldri fått svar.

Jeg har Fakset over klager og aldri fått svar.

Jeg har skrevet brev og aldri fått svar.

Jeg har fått beskjed om å kaste regninger fordi de har gjort en feil også neste uken har jeg fått purring på regningen jeg fikk beskjed om å kaste.

Jeg har bedt dem om å svare meg innen en tidsfrist på 3 uker på brev ,noe de heller ikke gjorde.

Jeg har blitt lovt ting som de overhodet ikke kan tilby når det kommer til stykket.

Ikke velg IQ-TELE,dette er bare sorgen.

Og du vil komme til å bruke flere hundre kroner i året på ringing til dem på grunn av misforståelser mellom de annsatte,lovnader som aldri kommer til å bli gjennomføret,de har ingen komunikasjon i det systemet og ingen kjenner til hverandre eller hvilke tilbud eller hvilke arbeidsoppgaver de enkelte har.

Dette gjelder også Sjefen for hovedkontoret i Oslo og Sjefen i Bergen som lovte meg en hel masse men gikk under jorden når ting ble litt tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også erfart at iq tele ikke holder på med annet enn kjeltring-streker. Vi har blitt overført til dette telefonselskapet 3 ganger uten vårt samtykke! Har blitt masser av rot ut av det!

Har sagt klart i fra at om de ringer oss en eneste gang til så kommer vil til å gå videre med dette!

Har hørt om mange som har dårlig erfaring med dem, så vi er tydeligvis ikke de eneste...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg ut for noen uker siden og gikk tilbake til Telenor,jeg ble så lurt og det ble så mye styr.

Det får ikke gjøre noe om Telenor er litt dyrere her og der,jeg veit i alle fall hva jeg får for penga og når jeg får det.

Kjenner meg så igjen i det første innlegget.

Det er bare rot og bløff hele greia.

De har ikke peiling på hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reservere seg mot telefonsalg hjelper visst. Vi får aldri salgstelefoner lenger. Jo, det har hendt at Telenor og Aftenposten ringer. De får kjapt til svar "vi har reservert oss mot telefonsalg, hadet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Å reservere seg mot telefonsalg hjelper visst. Vi får aldri salgstelefoner lenger. Jo' date=' det har hendt at Telenor og Aftenposten ringer. De får kjapt til svar "vi har reservert oss mot telefonsalg, hadet".[/quote']

Hva gjør man for å reservere seg mot telefonsalg??

Er så plaget av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med Iq-tele er at de bryr seg ikke om at du er blokket for telefonsalg, de ringer allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Iq-tele er at de bryr seg ikke om at du er blokket for telefonsalg' date=' de ringer allikevel.[/quote']

1) Det har aldri ringt noen hit fra IQ-Tele

2) Om noen skal ringe og selge, så er det veldig enkelt å bli kvitt dem "vi har reservert oss mot telefonsalg, hadet! Og så legge på. Blir lite salg av sånt! Og dersom de skulle prøve seg med negativt salg (som slike luresalg heter), så er det ganske enkelt å bevise at man ikke har villet være med på kjøpet, da man er registrert mot telefonsalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Iq-tele ringte meg i hele sommer, ca annenhver uke, selv om jeg har vært reservert mot telefonsalg i nesten 2 år. Dette er ett problem jeg vet mange andre har hatt også. Tror ikke det er jeg som har vært uheldig, heller du som har vært heldig!

2) Det er veldig enkelt å si det, men når de da ringer igjen, og igjen, og igjen... Så er det fryktelig irriterende. Og unnskyldningen er alltid den samme "Oj, unnskyld, da har du kanskje ikke vært reservert så lenge da?" Irritasjonsmomentet ligger jo ikke i hvor vanskelig det er å bli kvitt dem, men at de ringer i det hele tatt.

3) Har aldri blitt utsatt for luresalg av dem, men hadde jeg blitt det, hadde irritasjonsmomentet blitt ENDA større. Fordi de ikke forholder seg til gjeldende regler, så er JEG nødt til å bevise noe de skulle visst allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...